Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@07:14:46 GMT

یک پیشنهاد برای اینکه مردم هنر ملّی را به خانه ببرند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۸۷۴۳

یک پیشنهاد برای اینکه مردم هنر ملّی را به خانه ببرند

رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف اصفهان در مورد وضعیت این صنف توضیحاتی داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمت‌الله تجدد در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: بازار فرش دستباف در سال 98 تقریباً شرایط ساکتی داشت که از دلایل این رکود می توان به تحریم و عدم توانایی خرید مردم اشاره کرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف اصفهان تصریح کرد: کسبه و واحدهای صنفی در این رشته از وضعیت کنونی اظهار نارضایتی می کنند، چرا که گردش مالی نداشته و مشکلات عدیده ای دارند؛ در پیک فروش آخر سال نیز مانند بسیاری از مشاغل واحدهای این صنف نتوانستند فروشی داشته باشند و چون هر ساله که در این ایام تعداد فروش بالاتر می رفت از این اتفاق بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نوسانات ارز و تغییر قیمت ابریشم یکی از چالش های پیش رو است و ثبات قیمت را تحت شعاع قرار داده است که انتظار داریم از مسئولان با ثبات در قیمت ابریشم و تخصیص ارز دولتی و نظارت بر توزیع، به ثبات قیمت کمک کنند.

تجدد در ادامه گفت: همچنین اگر وام های کم بهره در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد، می تواند به رونق تولید کمک کند و اگر برای خرید مردم که توانایی آن ها در خرید کم است مبلغی برای خرید فرش مشخص کنند و از طریق بانک ها وام بلند مدت کم بهره برای خرید فرش بدهند،  این اقدام باعث ترغیب مردم برای خرید فرش می شود.

وی بیان کرد: قبلاً فراخوانی برای خرید خودرو داده شد که ظرف شش ماه 120 هزار نفر ثبت نام کردند، اگر این موضوع  برای فرش دستباف هم اتفاق بیفتد برای مردم و بافنده انگیزه می شود و مردم این هنر ملی را به خانه ها می برند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرش دستباف برای خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۸۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر برنامه روبن آموریم در لیورپول خانه خرید

شاید این نشانه دیگری از انتقال آموریم به آنفیلد باشد. 

گزارش‌ها حاکی از این است که مدیر برنامه روبن آموریم، سرمربی کنونی اسپورتینگ لیسبون، در لیورپول خانه خریده است. این اتفاق پس از آن رخ می‌دهد که این مربی ۳۹ ساله، به عنوان جانشین یورگن کلوپ به قرمزها لینک شده است. 

طرفداری | بنابر ادعای پدرو سپولودا (خبرنگار مطرح پرتغالی)، رائول کوستا (مدیر برنامه آموریم) ساختمانی را در لیورپول خریداری کرده است. او همچنین مدعیست که قرمزها در مراحل پایانی مذاکره با سرمربی اسپورتینگ به سر می‌برند. البته هنوز هیچ شواهد مستدلی که نشان دهد این خانه برای آموریم تهیه شده است، وجود ندارد؛ حتی گفته می‌شود این ساختمان در اختیار یکی از زیر دستان کوستا قرار خواهد گرفت. گفتنی است که آموریم با وجود تمامی گمانه‌زنی‌ها، شایعات توافق خود با لیورپول را رد کرده است. 

بیشتر بخوانید:

توافق شفاهی لیورپول با روبن آموریم؛ بایرن مونیخ و چلسی تسلیم شدند

ژوزه سا: انتقال روبن آموریم به لیگ برتر مایه خوشحالی پرتغالی‌ها خواهد بود

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • مدیر برنامه روبن آموریم در لیورپول خانه خرید
  • ایرانی‌ها رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی‌ها، رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، در رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • وقتی خانه‌ها بوی نفت می‌داد!
  • برای خرید مسکن باید این 10 نکته را بدانید+ نکات کلیدی در تنظیم مبایعه‌ نامه
  • یک متر خانه در این منطقه ۲ میلیارد است!
  • هر چیزی که باید درباره مزایده خودرو بدانید
  • انتقادات تند از تیم اقتصادی رئیسی /دولت باید خانه تکانی کند و کل تیم را تغییر دهید /قیمت ارز حباب نیست آقای فرزین /محسن رضایی توان کار ندارد