Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اهمیت ارزیابی کمیت و کیفیت اقدامات اجرایی در پیشبرد روز افزون مأموریت های مختلف پلیسی گفت:کنترل، نظارت و هدایت برنامه ها از سوی فرماندهان و مدیران باید برای دستیابی به استانداردها و معیارهای هر چه مطلوب تر و با نگاه پیش بینانه و کارآمدی و اثربخشی فعالیت ها باشد .

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار "حسن مفخمی شهرستانی" ظهر امروز در جمع فرماندهان، معاونان و روسا و مدیران فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به فداکاری های رزمندگان و شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی و ضرورت تداوم آرمان های شهادت طلبانه در سرافرازی ایران اسلامی اظهار داشت: سیره شهدا، بهترین معیار برای تحقق آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است که همواره باید سرلوحه کارکنان به عنوان شاخصه های مهم پلیس در تراز ا نقلاب اسلامی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از زحمات وافر کارکنان انتظامی استان مرکزی در مأموریت مختلف به خصوص اجرای طرح های متعدد" مقابله با ویروس کرونا" ادامه داد: رسالت خطیری بردوش حافظان نظم و امنیت سپرده شده که بی تردید آن چیزی جز حفظ و برقراری نظم و امنیت مردم و پاسداری از ارزش های انقلاب نیست که این مسئولیت و افتخار بزرگ، به برکت خون شهدا بر عهده ما سپرده شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی شأن و جایگاه پلیس در بین افکار عمومی را بسیارمهم و قابل احترام دانست و خاطر نشان کرد: به یقین این جایگاه ارزشمند، نشان از اعتماد مردم به پلیس به عنوان یک نیروی خدمتگزار دارد و همین اعتماد، بزرگترین سرمایه پلیس است که کارکنان ناجا همواره قدردان این لطف و سرمایه مردمی می باشند.

سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به رسالت خطیر پلیس در احقاق حقوق قانونی مردم و ارتقاء امنیت اجتماعی آنان گفت: پلیس اسلامی، متدین و متکی بر ارزش‌های اسلامی بوده و سرلوحه فعالیت این نیروی خدوم نیز کسب رضایت حق تعالی و خدمت به مردم است.

این مقام عالی انتظامی در استان مرکزی با تبیین نقش فتنه، نفوذ و تلاش بی وقفه دشمن در ایجاد بحران ها در منطقه اضافه کرد: پلیس به عنوان نیروی ولایت مدار نظام اسلامی، همواره در دفاع از ارزش های نظام اسلامی، ولایت و آب و خاک سرزمینی آمادگی کامل داشته و چراغ راه آن نیز چیزی جز فرامین راه گشای مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا نیست.

سردار مفخمی شهرستانی کنترل ، نظارت و هدایت را از جمله وظایف مهم مدیریتى در حوزه مسئولیت های فرماندهان انتظامی برشمرد و یادآور شد: در صورتی که انجام این مولفه ها با برنامه ریزى همراه باشد، می تواند ماهیتی پیش بینانه و عملکردی کارآمد و اثربخش داشته باشد که در این حوزه باید همواره به اقدامات اصلاحی برای دستیابی به استانداردها و معیارهای هر چه مطلوب تر توجه داشت.

رئیس پلیس استان مرکزی بیان داشت: شما فرماندهان، مسئولیت مهمی در اجرای موفقیت آمیز مأموریت های راهبردی نیروی انتظامی بر عهده دارید که با تلاش مستمر در بهبود فرایند اجرایی برنامه های کاربردی و ارزیابی موثر از اقدامات عملکردی گذشته، می توانید به اهداف تعیین شده در ارتقاء همگانی امنیت اجتماعی مردم دست یابید.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان با تأکید براجرای هدفمند و مستمر طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در تمامی شهرستان های استان به منظور کاهش ناهنجاری های اجتماعی افزود: نگاه بلند مدت و آینده نگر به ماموریت ها و وظایف سازمانی و ترسیم جایگاه برتر آنها بر اساس رسالت و شرایط محیطی در نوع ماموریت های نیروی انتظامی، همواره نقشی مهم و اساسی در دست یابی به اهداف سازمانی دارد که در سال جاری نیز این مهم باید به گونه ای مطلوب و با رعایت تمامی استانداردهای ابلاغی، از سوی مسئولان مربوطه با جدیت هرچه تمام تر پیگیری شده و به مرحله عمل برسد.

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس انقلاب اسلامی استان مرکزی فرمانده انتظامی انتظامی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق مبدأ امنیت شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اصغر رضوانی ظهر دوشنبه با حضور در آئین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان دهاقان که با حضور مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد، اظهار داشت: امنیت نیاز مبرم و لازمه هر جامعه‌ای است و نیروی انتظامی در این زمینه نقش پر رنگ و به‌سزایی دارد.

وی افزود: افراد متحرک امنیت عامل ناامنی در هر جامعه‌ای هستند و ناامنی به مرور زمان در همه نقاط دیده می‌شود و خون دل‌ها خورده می‌شود تا امنیت در کشور حاکم می‌شود و نیروی انتظامی قطعاً حامی مردم و خاک کشور است.

امام جمعه دهاقان تصریح کرد: وقتی از امنیت صحبت می‌شود مرزها هم درگیر می‌شوند و حتی فراتر از مرزها، در سطح بین المللی را هم در بر دارد.

وی اذعان کرد: ما باید بتوانیم به اسرائیل حمله کنیم و قدرت و توان مقابله با آن را داشته باشیم و تاقبل از عملیات وعده صادق احساس می‌کردیم با کمبودی مواجه هستیم و یک جایی در کشور لنگ می‌زند و نتایج لازم به دست نمی‌آمد.

حجت الاسلام رضوانی وعده صادق را منشأ آرامش برشمرد و خاطر نشان کرد: با انجام وعده صادق سطح بزرک و عظیمی از امنیت در سطح کشور و حتی منطقه گسترده شد و آرامش و امنیت را به ارمغان آورد.

وی افزود: با اجرای وعده صادق ناامنی خنثی شد بنابراین باید قدرت نمایی در سطح بین‌المللی شهرها و منطقه داشته باشیم

امام جمعه شهرستان دهاقان وعده صادق را بسیار ضروری و لازم دانست و گفت: ما بایداز توان نظامی خود استفاده کنیم تا در سطح بین‌الملل تأثیر گذار باشیم و عملیات وعده صادق مبدأ امنیت شد.

حجت‌الاسلام رضوانی افزود:

کار در بین مردم با فعالیت در مرزها فرق دارد زیرا با مردم سر و کار دارد و نیروی انتظامی در زمینه اغتشاشات بسیار صبور بود رفتار منجر به پایداری نظام است، در برابر حق زیر دست بیدار باشید و احساس امنیت را در دل مردم به وجود آورید.

شایان ذکر است در این مراسم از زحمات اسماعیل پریشانی، فرمانده سابق انتظامی شهرستان دهاقان تقدیر به عمل آمد و علی ترکی به سمت فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان منصوب شد.

کد خبر 6085410

دیگر خبرها

  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب