Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@13:48:39 GMT

پذیرش حوزه علمیه خواهران یزد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۹۶۶۰

پذیرش حوزه علمیه خواهران یزد آغاز شد

ایسنا/یزد معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد از پذیرش مدارس علمیه خواهران استان یزد در مقطع سطح دو(کارشناسی) برای سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ از اول اردیبهشت خبر داد.

«فاطمه نظیر» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: پذیرش مقطع عمومی سطح دو(کارشناسی) به شیوه حضوری تمام وقت از میان دارندگان مدرک دیپلم یا بالاتر و دارندگان مدرک سیکل یا اتمام پایه هشتم دوره اول متوسطه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌ که به دلیل شیوع ویروس کرونا و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، امسال آزمون ورودی برگزار نخواهد شد، افزود: سوابق تحصیلی داوطلب( معدل کل) به عنوان معیار سنجش سطح علمی بوده و داوطلبان از بالاترین امتیاز به میزان سه برابر ظرفیت مدرسه علمیه، برای مصاحبه معرفی می‌شوند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد از فعالیت ۱۷ مدرسه علمیه مقطع سطح دو در سطح استان خبر داد و گفت: تمام شهرستان‌های استان یزد دارای مدارس علمیه سطح دو(کارشناسی) هستند.

نظیر در ادامه تصریح کرد: بیشترین تعداد مدرسه علیمه در شهر یزد و در هر یک از مناطق مختلف برای سهولت رفت و آمد و تحصیل طلاب تأسیس شده است.

این مسول در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان می‌توانند برای دریافت دفترچه راهنمای پذیرش، فهرست مدارس علمیه و نام نویسی به پایگاه اطلاع رسانی مرکز به نشانی  www.whc.ir  مراجعه نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی يزد حوزه علميه علمیه خواهران استان یزد سطح دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش قم گفت: امسال برای اجرای این طرح، ۱۶ مدرسه بعنوان پایگاه مطالعاتی نوروزی دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

مسعود فلسفی نژاد افزود: دانش آموزان با شرکت در این طرح و حضور مستمر، منظم و برنامه ریزی شده در کلاس‌های جبرانی و تقویتی رشته‌های مختلف، ضمن ارتقای توان علمی خود، آماده کنکور سراسری پیش رو می‌شوند.

وی گفت: امسال طرح اعتکاف علمی مدارس در دو روش ۲۴ ساعته و ۱۱ ساعته اجرا شده و ۱۶ مدرسه‌ی در نظرگرفته شده برای این طرح با پهن کردن سفره‌های افطار و سحر در خدمت دانش آموزان هستند.

انجام مشاوره‌های تحصیلی متناسب با هر رشته و ارائه راهکار‌های مقابله با استرس برای دانش آموزان پای کنکوری، از دیگر مزیت‌های شرکت در این طرح است.

طرح اعتکاف علمی دانش آموزی از ۲۸ اسفند پارسال آغاز شده و تا ۱۳ فروردین امسال ادامه دارد.

دیگر خبرها

  •  اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • پذیرش ۷۷ هزار زائر در ۹۵۰ مدرسه خراسان رضوی
  • پذیرش ۴۰۰۰ نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • پذیرش ۴ هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • جهاد کشاورزی اجازه تخریب باغات را ندهد
  • اسکان ۴۰ هزار مسافر نوروزی در مدارس قم
  • اسکان بیش از ۵ هزار مسافر نوروزی در مدارس شهرستان برخوار