Web Analytics Made Easy - Statcounter

صغری اشرف روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده ۱۵ مرکز تکثیر بچه میگو برای آغاز پروسه پرورش در این استان کار خود را آغاز کردند.

وی بیان کرد: قرار است امسال مراکز تکثیر بچه میگو در استان بوشهر از ۳۰ هزار جفت مولد ۲میلیارد و ۱۰۰ میلیون قطعه بچه میگو برای ذخیره سازی تولید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آبزی پروری اداره کل شیلات استان بوشهر اضافه کرد: در سال جاری در سطح ۶هزار و ۱۴۰ هکتار استخر پرورش در این استان بچه میگو  ذخیره سازی و در صورت فراهم بودن شرایط لازم پیش بینی می‌شود ۲۹ هزار تن میگوی پرورشی در استان بوشهر تولید شود.

وی یادآور شد: سال گذشته در سطح پنج هزار و ۲۰۰ هکتار استخر ذخیره سازی  انجام و و ۲۱ هزار تن میگو پرورشی در استان بوشهر تولید شد.

معاون آبزی پروری اداره کل شیلات استان بوشهر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برای پیشگیری از شیوع بیماری در میان کارگران شاغل در مزرعه‌های پرورش همه پروتکل‌های بهداشتی ارائه و باید اجرا شود.

اشرف یادآور شد: با توجه به اینکه ۸۰ درصد میگوی پرورشی تولیدی در استان بوشهر به خارج کشور صادر می‌شود این صنعت نقش مهمی در اشتغال و رونق اقتصادی دارد.

وی اضافه کرد: استان بوشهر با توجه به مزیتی که در بخش پرورش میگو دارد در سال گذشته 40 درصد میگوی پرورشی کشور را تولید کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا فصلنامه توسعه آبزی پروری بوشهر سازمان شیلات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بوشهر سازمان شیلات ایران ویروس کرونا بوشهر سازمان شیلات ایران استان بوشهر بچه میگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران از آغاز توزیع تخم نوغان برای پرورش بهاره در استان خبر داد.


محمدمهدی عباس زاده با اشاره به فرارسیدن زمان توزیع تخم نوغان هیبرید برای پرورش بهاره کرم ابریشم از سوم اردیبهشت ماه امسال در استان مازندران، گفت: تعهد سازمان جهاد کشاورزی استان، تحویل ۳ هزار و ۴۰۰ جعبه تخم نوغان است.


وی با توجه به محدودیت زمان و شرایط پرورش در فصل بهار، بر ضرورت اطلاع رسانی سریع و مستمر این موضوع از طریق شوراها، دهیاری ها، مسوولین مراکز جهاد کشاورزی و کارشناسان پهنه برای تحویل و توزیع بموقع تخم نوغان به بهره برداران و علاقمندان این بخش تاکید کرد.


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران مرکز توسعه نوغانداری استان در شهرستان قائم شهر، مزرعه آهنگرکلا بیشه سر و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان بابل (بندپی شرقی ۲ کارگزار و بابلکنار ۳ کارگزار) را از مراکز تحویل تخم نوغان در استان اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • خاطر جمعی اسلامی از امنیت مراکز هسته‌ای کشور
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • فعالیت 490 مرکز نوآوری در کشور/ ضرورت رفع مسائل اساسی با ظرفیت‌های قانون جهش تولید
  • تولید و تکثیر قارچ‌کُش گیاهی فناور به روش ضدبیولوژیکی/ با قارچ‌کُش‌های شیمیایی خداحافظی کنید
  • پیش‌ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته؟