Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سرمست استاندار قم با اشاره به دورکاری در بسیاری از ادارات و استفاده مردم از اینترنت برای انجام کار‌های روزمره از زمان اعلام شیوع ویروس کرونا گفت: این شرایط فرصتی مناسب است تا همه نهاد‌ها ادارات و ارگان‌های خدمت رسان از جمله شهرداری گام‌های موثری در جهت تحقق دولت الکترونیک بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمست افزود: توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری مورد تاکید دولت تدبیر و امید است و برای آن نیز زیرساخت‌هایی را فراهم کرده و استان قم باید یکی از استان‌های برتر در زمینه تحقق دولت الکترونیک باشد.

استاندار قم در آخر با بیان اینکه در کنار شناسایی ظرفیت‌ها و احصاء نیاز‌های ادارات برای تحقق دولت الکترونیک نیاز به فرهنگ سازی استفاده از خدمات الکترونیکی در مردم است گفت: زمانی بانکداری الکترونیک آماده‌ی خدمات رسانی به مردم بود، اما شهروندان توان استفاده از آن را نداشتند و امروز می‌بینیم با گسترش فرهنگ استفاده از خدمات الکترونیک در بانک‌ها بسیاری از کار‌های مردم به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام می‌شود.

 در این جلسه اعضای شورای راهبری مدیریت و تحقق دولت الکترونیک برخی مشکلات و موانع پیش روی خود را در جهت توسعه خدمات الکترونیکی به شهروندان ارائه دادند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توسعه دولت الکترونیک استاندار قم ویروس کرونا تحقق دولت الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۰۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  منتخب مردم مهاباد گفت: ماموریت های هلال احمر با فطرت پاک انسانی همخوانی دارد و به همین خاطر گرایش و تمایل عموم مردم برای همکاری با هلال احمر قابل توجه است.

ستوده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت آموزشهای عمومی و جذب نیروهای داوطلب توسط جمعیت هلال احمر گفت:من افتخار دارم بیش از ۱۰ سال است که داوطلب جمعیت هلال احمر هستم.

 مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی نیز دراین دیدار گفت : خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمر در بخش های مختلف از جمله جوانان، داوطلبان، امداد و نجات، درمان و توانبخشی و غیره، با همراهی منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی توانمند تر می شود.

 حمید محبوبی افزود: شعبه هلال احمر مهاباد به عنوان یکی از قدیمی ترین شعب هلال احمر آذربایجان غربی در ارائه خدمت به مردم شریف این شهرستان می تواند زبان زد باشد

دیگر خبرها

  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • نیاز خراسان شمالی به استقرار سایت پرتودهی هسته‌ای محصولات کشاورزی
  • نقش دولت و دانشگاه در تحقق جهش تولید/ باید امید و انگیزه را به جوانان بازگردانیم
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس
  • بسترهای مشارکت و حضور فعال مردم در تولید و اقتصاد را فراهم کنیم
  • لزوم اتخاد تمهیدات لازم برای ترمیم خسارات سیل سیستان و بلوچستان
  • توجه به مشاغل خانگی یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال است
  • لزوم تقویت امکانات درمانی تیران برای رفع نیاز مردم و مسافران