Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: مصطفی معین پزشک و فعال سیاسی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

چندی است که فضای مجازی آلوده مطالب و ادعا‌های موهوم و خرافی برای درمان کرونا و هزار و یک درد و بیماری دیگر با "طب سنتی"، "طب اسلامی"، "طب النبی"، "طب الصادق"، "طب الرضا"، "طب ایرانی" شده است! همینطور رویکرد‌های غیر علمی و اظهارنظر‌های غیر کارشناسانه در زمینه‌های پزشکی و از جمله کرونا را از زبان برخی بلندپایگان سیاسی شاهد هستیم!

درمان بیماری‌ها با خوردن خون جوجه تیغی، دود کردن عنبر نسارا یا پشکل الاغ، به کارگیری شیاف روغن بنفشه، نوش جان کردن ادرار شتر، تاکید بر عدم رعایت توصیه‌های بهداشتی پزشکان برای پیشگیری از کرونا" و عدم درمان داروئی آن از جمله آن خرافه پراکنی‌ها است!

سئوال اینجاست که آیا دولت و حاکمیت، وزارت بهداشت و نیز نخبگان و صاحبنظران دینی، علمی و پزشکی نسبت به خسارتی که از این طریق به مذهب، فرهنگ عمومی و سلامت جامعه وارد می‌شود نباید موضع گیری و اقدام قاطع نمایند؟

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: معین ادرار شتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید دارو از بره موم زنبور عسل توسط محقق همدانی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان ، بابک عزتی ، توانسته با بومی سازی این دارو به صنعت داروسازی کشور کمک کند.

قطره خوراکی برای درمان عفونت و زخم معده ، اسپری مخصوص درمان بیماری های دهان و کرم مخصوص درمان بیماری های پوستی از جمله تولیدات این محقق همدانی است .

زنبور عسل از شیره درختان برگ سوزنی و گیاهان همیشه سبز مثل صنوبر ترکیبی بسیار مقوی به نام بره موم تولید می‌کند که به آن چسب زنبور یا propolis  نیز گفته می‌شود.

این ماده چسبناک به ویژه در سال‌های اخیر در علم پزشکی بسیار مورد توجه قرار گرفته و خواص درمانی فوق ‌العاده‌ای دارد.

دیگر خبرها

  • رقیقش کن!
  • ۲۳ مزرعه پرورش مرغ مادر گوشتی در زنجان فعال است
  • درمان سرطان رایگان می‌شود
  • بیماری ایدز چیست؟ + فیلم
  • ویژه برنامه‌های علمی یادروز سعدی
  • تولید دارو از بره موم زنبور عسل توسط محقق همدانی
  • بالای ۸۰ درصد از تشخیص بیماری‌ها در ایران وابسته به آزمایشگاه‌ها است
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
  • گیاه بوچو چیست و چه فوایدی دارد؟