Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-03-29@06:56:12 GMT

پایان کار برای دستیار هوشمند صوتی سامسونگ

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۰۱۲۹

پایان کار برای دستیار هوشمند صوتی سامسونگ

ایتنا- کمپانی سامسونگ به‌صورت رسمی اعلام کرد که سرویس‌دهی دستیار هوشمند قدیمی S Voice از اول ماه ژوئن متوقف خواهد شد کمپانی سامسونگ به‌صورت رسمی اعلام کرد که سرویس‌دهی دستیار هوشمند قدیمی S Voice از اول ماه ژوئن متوقف خواهد شد
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، سامسونگ در پی رقابت با اپل در سال 2012 از دستیار هوشمند جدید خود به سیری پرده‌برداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دستیار هوشمند برای اولین بار برای گلکسی اس 3 عرضه شد.
 
در کنار ویژگی‌های دیگر نظیر صفحه‌ نمایش 4.8 اینچی، پردازنده قدرتمند چهار هسته‌ای و رابط کاربری TouchWiz موجب برتری واقعی این همراه هوشمند نسبت به نمونه‌های عرضه‌شده به بازار در آن بازه زمانی شد.
 
البته دستیار هوشمند S Voice که برای دستگاه‌های گلکسی اس 3 به عهد عرضه شد نتوانست با بازار رقابتی امروز هماهنگ بشود و در نتیجه سامسونگ برای پر کردن خلاءهای این دستیار هوشمند، به فکر عرضه بیکسبی افتاد.
با این‌ حال، بیکسبی هم نتوانست به موفقیت چندانی دست پیدا کند، اما  در این شرایط سامسونگ اعلام کرده است که قصد دارد تا به‌صورت کامل خدمات S Voice را لغو کند.    
علاوه بر این، سامسونگ اعلام کرده است که پوشیدنی‌هایی مانند گلکسی واچ و گلکسی اکتیو به‌زودی به‌روزرسانی بیکسبی را دریافت خواهند کرد، اما گیر اس 3 و گیر اسپرت تا زمان غیرفعال شدن S Voice در اول ماه ژوئن این به‌روزرسانی را دریافت نخواهد کرد.
 
البته این ویژگی هیچ‌گاه به حدی خوب کار نکرد که در حال حاضر مخاطبان زیادی داشته باشد، اما قطعا از کار انداختن آن برای کسانی که از قابلیت‌های این دستیار هوشمند استفاده می‌کنند و در حال حاضر توان مالی به‌روز کردن دستگاه خود را ندارند، مشکل‌ساز است.
البته هنوز هم دستیارهای هوشمند دیگر نظیر بیکسبی، دستیار گوگل یا الکسا روی این دستگاه‌های قدیمی کار می‌کنند.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: سامسونگ دستیار هوشمند صوتی دستیار هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟

خلاف یورگن کلوپ که یک سال استراحت خواهد کرد، پپ لیندرز می‌تواند فصل آینده شغل مهمی را به دست آورد.

طرفداری | پپ لیندرز ماه گذشته تایید کرده بود همراه با یورگن کلوپ، به دوران حضور در لیورپول خاتمه می‌دهد. 

به گزارش تلگراف؛ دستیار یورگن کلوپ یکی از گزینه‌های هدایت آژاکس به شمار می‌رود. آژاکس که توسط یان فنت شیپ به صورت موقت هدایت می‌شود، به دنبال سرمربی دائمی جدید است. تیم هلندی پس از یک فصل دشوار، خود را برای دوران گذار آماده می‌کند. در صورت انتصاب لیندرز، او بار دیگر با جوردن هندرسون، کاپیتان سابق لیورپول، در یک تیم حضور خواهد داشت. مربی ۴۱ ساله هرگز تمایل خود برای برداشتن گام بعدی در عرصه مربیگری را پنهان نکرده است. او در سال ۲۰۱۸ به طور موقت لیورپول را ترک کرد تا هدایت نایمخن در دسته دوم هلند را برعهده بگیرد، اما پس از اینکه این باشگاه نتوانست از طریق پلی‌آف به دسته بالاتر صعود کند، شغل خود را از دست داد. لیندرز کمی پس از جدایی از باشگاه هلندی به آنفیلد بازگشت و همکاری فوق‌العاده‌ای با یورگن کلوپ رقم زد.

برخی بر این باورند که لیندرز باید در لیست جانشینان کلوپ قرار گیرد. سنتی مشابه اواسط دهه ۷۰ که باب پیزلی، دستیار بیل شنکلی، اصول اسطوره قرمزها را ادامه داد. با این حال، لیندرز از همان ابتدا اعلام کرد که چنین اتفاقی نخواهد افتاد، هرچند اگر او در جای دیگری به عنوان سرمربی اول عملکرد خوبی داشته باشد، به احتمال زیاد در آینده بازگشت به آنفیلد را بررسی خواهد کرد. 

در این مورد بخوانید:

پپ لیندرز: جانشینی کلوپ؟ یه یورگن وفادارم و به همراه او لیورپول را ترک خواهم کرد

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • معرفی نخستین موبایل‌های دوربین‌دار جهان
  • تولید تخم مرغ تا پایان سال حداقل ۱۰۰ هزارتن افزایش می یابد
  • سامسونگ تبلت اندرویدی جدیدی را مخفیانه عرضه کرده است!
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • تخفیف ۱۵درصدی محصولات صنایع دستی تا پایان ماه مبارک رمضان
  • تخفیف ۱۵ درصدی محصولات صنایع دستی اردبیل تا پایان ماه مبارک رمضان
  • پیش‌بینی مهم نرخ ارز در ۱۴۰۳؛ تغییر قیمت دلار تا پایان سال
  • یک پیش‌بینی مهم درباره نرخ ارز در سال ۱۴۰۳/ سمیعی: قیمت دلار تا پایان سال چه تغییری می‌کند؟
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • تبلت سامسونگ گلکسی Tab S۱۰ Plus چه زمانی عرضه می‎‌شود؟