Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@23:34:39 GMT

اسد: ترکیه حاکمیت سوریه را نقض می‌کند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۰۱۴۷

خرداد: رئیس‌جمهور سوریه تأکید کرد ترکیه با ایجاد پایگاه‌های نظامی در استات ادلب حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور را نقض می‌کند.
به گزارش خرداد،ایرنا به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه در دیدار با محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران در دمشق گفت: ترکیه به توافق‌های آستانه و سوچی پایبند نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این توافق‌نامه‌ها بر به رسمیت شناختن و احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه تأکید دارند.
وی در دیدار با ظریف درباره آخرین تحولات روند سیاسی در سوریه از جمله کمیته قانون اساسی و تحولات شمال سوریه در سایه تجاوزات مکرر ترکیه بحث و تبادل نظر کرد.
اسد تأکید کرد: اقدامات ترکیه حقیقت قصد و نیت این کشور و عدم احترامش به حاکمیت کشورمان را نشان می‌دهند. تجاوز مستمر ترکیه به حاکمیت سوریه با اشغال مناطق یا افزایش پست‌های دیده‌بانی قصد و نیت واقعی آنکارا را آشکار می‌کند.
ظریف نیز از تلاش‌های غرب برای سرمایه‌گذاری مجدد بر موضوع سلاح‌های شیمیایی سوریه انتقاد کرد و گفت: استفاده مجدد از این بهانه در شرایط کنونی جهان شرم‌آور است. برچسب ها: اسد ، ترکیه

منبع: خرداد

کلیدواژه: اسد ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار خودرو بمبگذاری شده در الرقه سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین ،منابع خبری از انفجاری در شهر الرقه سوریه خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که یک خودرو بمبگذاری شده در نزدیکی زندان وابسته به شبه نظامیان قسد مورد حمایت آمریکا در شهر الرقه منفجر شده است.

منابع مذکور بیان کردند که اطلاعاتی درباره تلفات و خسارات وجود دارد.

جزییات بیشتری مخابره نشده است.

کد خبر 6086981

دیگر خبرها

  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • ۸ نشانه ظریف که نشان می‌دهد دوست‌تان پشت سر شما صحبت می‌کند!
  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • رأی الیوم:حاکمیت اردن استمرار جغرافیای راهبردی رژیم صهیونیستی است
  • نظراتم را در مورد طرح حجاب صریح با مقامات و حاکمیت می‌گویم/ بلای جان طرح‌های خوب نبود رویه‌های درست اجراست
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • انفجار خودرو بمبگذاری شده در الرقه سوریه
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد