Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، بر اساس معاملات انجام‌شده امروز (۲ اردیبهشت ۹۹)  قیمت خودرو در بازار آزاد نسبت به دیروز با ثبات نسبی همراه است. 

طبق آخرین قیمت بازار، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ (مدل ۹۸) نسبت به قیمت روز خودرو  در (یکم اردیبهشت ۹۹) باثبات در نرخ   به قیمت ۱۴۲ میلیون  تومان خرید و فروش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قیمت خودرو های داخلی بر اساس نرخ اعلام شده از سوی اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه و فروشندگان خودرو تهران است.

قیمت روز خودرو های داخلی 

مدل خودرو  قیمت (تومان) سمند LX ۱۱۳.۰۰۰.۰۰۰ پژو ۴۰۵ GLX ۱۰۸.۰۰۰.۰۰۰ پژو پارس ۱۳۸.۰۰۰.۰۰۰ پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (فول) ۱۲۰.۰۰۰.۰۰۰ پژو ۲۰۶ تیپ ۵ (مدل ۹۸) ۱۴۲.۰۰۰.۰۰ رنو تندر پلاس اتوماتیک(بدون رینگ) ۲۴۵.۰۰۰.۰۰۰ دنا پلاس توربو (مدل ۹۸)

۲۱۸.۰۰۰.۰۰۰

دنا (تیپ۱)مدل ۹۸ ۱۸۵.۰۰۰.۰۰۰ پژو ۲۰۶ صندوقدار(ساده)  ۱۴۸.۰۰۰.۰۰۰ رانا LX ۱۰۸.۰۰۰.۰۰۰ سایپا ۱۱۱ ۶۹.۵۰۰.۰۰۰ سایپا ۱۳۱ ۶۶.۰۰۰.۰۰۰ کیا سراتو ۲۰۰۰ (اتوماتیک)  ۴۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ساینا (فول) ۸۳.۰۰۰.۰۰۰ تیبا ۲ ۸۷.۰۰۰.۰۰۰ تیبا(رینگ فولادی ) ۷۶.۰۰۰.۰۰۰

کد خبر 503539 برچسب‌ها اقتصاد بازار خودرو - ایرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اقتصاد بازار خودرو ایرانی ۰۰۰ ۰۰۰ پژو پژو ۲۰۶ مدل ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد قیمت حواله خودروهای جانبازان در ۱۴۰۳ / ۱۳ میلیارد بده مرسدس ۲۲ میلیاردی بگیر!

به گزارش خبرآنلاین،قیمت این حواله‌ها معمولا در حدود ۲ تا ۴ میلیارد تومان قرار دارد اما برای خودورهای نز شرایط فرق می‌کند.

روزگار خودرو در گزارشی نوشت:خودروهای لوکس بنز از مدل c کلاس، cla و کلاس a در سامانه یکپارچه انجام شد و حال قیمت های نجومی برای حواله‌های این خودروها تعیین می‌شود.

قیمت حواله خودروی بنز c کلاس ۱۲ تا ۱۳ میلیارد تومان در فضای مجازی است.

حواله بنز cla هم حدود ۹ الی ۱۲ میلیارد تومان قیمت دارد و برای کلاس هم قیمت ۱۰ میلیارد تومان اعلام می‌شود.

نکته جالب اینجاست که قیمت نهایی این سه مدل خودرو در بازار آزاد بین ۱۸ تا ۲۲ میلیارد تومان اعلام شده است.

آلمانی ها هم برای جانبازان

دو مدل مرسدس بنز C۱۸۰ و CLA۱۸۰ خودروهایی هستند که برای جانبازان در نظر گرفته شده است. این دو محصول البته جزو نسخه‌های پایه محسوب می‌شوند اما با این وجود به نظر می‌رسد که با واردات این خودروها شرکت ستاره ایران نیز که از قدیم واردات محصولات بنز را بر عهده داشت دوباره به میدان بازگردد. نکته جالب اینجاست در حالی که ارز برای واردات خودرو و حتی کارکرده‌ها وجود ندارد شاهد ورود خودروهای آلمانی برای جانبازان هستیم.

مشخصات فنی

هر دو خودروی مورد نظر از پیشرانه بنزینی و برقی به صورت ترکیبی استفاده می‌کنند. مرسدس بنز CLA‌ از پیشرانه ۱.۳ لیتری توربو بهره می‌برد که توان حداکثری آن با ترکیب پیشرانه برقی به ۱۳۶ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن.متر گشتاور می‌رسد. توان این پیشرانه‌ها نیز از طریق گیربکس هفت سرعت دوکلاچه تر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

اما مردس بنز کلاس C ۱۸۰ توان بیشتری نسبت به مدل CLA دارد. این خودرو از پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری توربو بهره می‌برد که توان آن با کمک پیشرانه برقی به ۱۷۰ اسب بخار می‌رسد و حداکثر گشتاور آن روی ۲۵۰ نیوتن.متر قرار دارد. گیربکس این خودرو نیز پیشرفته‌تر و از نوع ۹ سرعت دوکلاچه تر است. یکی از نکات جذاب درباره مرسدس C۱۸۰‌ سیستم انتقال قدرت آن است که به محور عقب توان را منقل می‌کند و می‌تواند جذابیت بیشتری البته برای جانبازان داشته باشد.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889160

دیگر خبرها

  • رکورد قیمت حواله خودروهای جانبازان در ۱۴۰۳ / ۱۳ میلیارد بده مرسدس ۲۲ میلیاردی بگیر!
  • قیمت تخم مرغ در بازار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/ قیمت پراید چقدر است؟
  • آزمون شیائومی برای شکست بازار پرترافیک خودرو
  • با ۱۰۰ هزار تومان چند بار می‌توان خودروهای برقی را شارژ کرد؟
  • قیمت عجیب خودروهای چپی در ۱۴۰۳
  • قیمت عجیب خودروهای چپی در ۱۴۰۳ / لاشه دنا ۳۰۰ میلیون تومان!
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳/ سدان گرانقیمت سایپا چقدر فروخته می‌شود؟
  • قیمت خودروهای داخلی امروز، سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول