Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-18@10:07:19 GMT

بررسی سرنوشت ارزهای دولتی در اردبیل

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۰۴۰۸

بررسی سرنوشت ارزهای دولتی در اردبیل

به گزارش هشمهری آنلاین به نقل از مهر، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل عنوان کرد: با توجه به گزارش دیوان محاسبات کل کشور به خصوص نامشخص بودن سرنوشت بخشی از ارزهای تخصیصی دولتی برای واردات کالاهای اساسی لازم است وضعیت این ارزها در استان به دقت مورد بررسی قرار گرفته و با کسانی که ارز دولتی دریافت کرده ولی به انجام واردات اقدام نکرده‌اند، برخورد قضایی لازم به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تاکید کرد: اختصاص ارز با نرخ دولتی برای کالاهای اساسی ضروری بوده است، مراجع نظارتی باید با دقت بر روند هزینه‌کرد این ارزها توجه و رصد دقیق داشته باشد و در صورت مشاهده هرگونه انحرافی بلافاصله گزارش خود را به دستگاه قضایی استان برای برخورد با متخلفان اعلام کنند.  

کد خبر 503580 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی استان اردبیل وزارت دادگستری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ارز بازار داخلی استان اردبیل وزارت دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۰۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیان شرکت‌های دولتی ۹ برابر گزارش‌های مدیران!

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه فرهیختگان، آنطور که در نمودار آمده، طی سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۳درحالی تعداد شرکت‌های زیان‌ده در لایحه و قانون بودجه در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به ترتیب ۲۵ تا ۱۷ مورد ذکر شده که عملکرد واقعی شرکت‌ها نشان می‌دهد در آن سال‌ها برخلاف پیش‌بینی قانون بودجه تعداد شرکت‌های زیان‌ده به ترتیب ۱۱۰ و ۱۵۰ شرکت بوده است. 

به عبارتی مدیران شرکت‌های دولتی با درج عنوان سودده و سربه‌سر با استفاده از این واژه‌ها زیان شرکت‌ها را پنهان کرده اما هر سال هم این زیان در صورت‌های مالی منعکس می‌شود اما با همین ترفند در بودجه سالانه این موضوع از دید مجلسی‌ها پنهان می‌ماند.

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • برخورد قانونی دیوان محاسبات اردبیل با تضییع کنندگان بیت المال
  • تعیین سرنوشت دارایی های مسدود شده روسیه در نشست گروه ۷
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام با فروش اموال و املاک مازاد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس مسافربری در نائین
  • زیان شرکت‌های دولتی ۹ برابر گزارش‌های مدیران!
  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان
  • برخورد قاطع با کارکنان بدحجاب دستگاه‌های دولتی/ استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی ممنوع است