Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@20:39:53 GMT

محسن زندگی نباتی ندارد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۰۴۵۲

محسن زندگی نباتی ندارد

برادر قهرمان سابق کشتی فرنگی آسیا گفت که اگر به محسن قاسمی رسیدگی شود، او می‌تواند رو به بهبودی برود، چرا که زندگی نباتی ندارد.

به گزارش مشرق، مرتضی قاسمی با اشاره به اینکه به خانواده آنها گفته شده محسن قاسمی فقط زندگی نباتی دارد، اظهار داشت: متخصص داخلی بالای سر محسن آمد و گفت جمجمه او خرد شده و امکان خوب شدنش خیلی کم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتند که او در وضعیت زندگی نباتی است. بعد از این حرف با دکتر لطفی پزشک بیمارستان لاله تماس گرفتیم که او گفت محسن نسبت به محیط و افراد واکنش نشان می دهد و این وضعیت زندگی نباتی نیست اما نیاز است که حتما پزشک متخصص مغز  اعصاب او را تحت نظر داشته باشد  و از سر او حتما MRI گرفته شود اما متاسفانه بعد از انتقال به بیمارستان جدید، در این یک ماه هیچ عکسی از او گرفته نشده که براساس آن تشخیص داده شود در چه وضعیتی قرار گرفته است. 

بیشتر بخوانید:

یکی از تلخ‌ترین اتفاقات زندگی‌ محمد بنا

وی ادامه داد: محسن بعد از دو ماه، چشم هایش را باز کرده و دستش را تکان داده است. حرکتش کند اما رو به جلو بوده، حتی مادرم که با او صحبت می کند، دستش را تکان می دهد. گردنش و پایش را تکان می‌دهد. به حرف‌ها واکنش نشان می‌دهد و این واکنش یعنی اینکه می‌فهمد و حس می‌کند. مگر می‌شود از حرف‌ها اشک بریزد و زندگی‌اش نباتی باشد؟ متاسفانه به خاطر آلودگی‌های محیطی، در این چند روز دو بار تشنج کرده و هوشیاری‌اش از 8 به 4 رسیده است. اگر به محسن رسیدگی شود، خوب می شود. پزشک بیمارستان لاله هم همین را می‌گفت که بیمارِ بدتر از محسن قاسمی هم داشته که حالش خوب شده اما لازم است که حتما با تجویز پزشک مغز و اعصاب پیش برود.

برادر قهرمان سابق کشتی فرنگی آسیا تاکید کرد: محسن قاسمی به عنوان قهرمان ملی که سال‌ها در اردوی تیم ملی حضور داشته، بیمه ندارد. از هر کسی که کاری از دستش برمی‌آید؛ وزیر ورزش، وزیر بهداشت و دیگر مسئولان خواهش می‌کنم که بخواهند برای محسن کمیسیون پزشکی تشکیل داده شود. محسن مرگ مغزی نشده، حس دارد. اینکه با حرف های مادرم، دست او را فشار می‌دهد و بغض می‌کند، یعنی اینکه زندگی‌اش فقط نباتی نیست.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید اخبار بورس کشتی فرنگی محسن قاسمی کما بیمارستان فدراسیون کشتی زندگی نباتی محسن قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گلایه شیرین سریال نون خ از خواستگار‌های واقعی‌اش!

مصاحبه جذاب ندا قاسمی (شیرین سریال نون خ) را ببینید. ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین در سریال نون خ است. او متولد سال ۱۳۶۶ اهل کرمانشاه است. ندا قاسمی تجربه کار دوبله هم دارد. او با اولین کار تئاتر خود توانست جایزه بازیگری را از جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه دریافت کند. ندا قاسمی در صدا و سیما کرمانشاه تجربه مجری گری نیز دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: رکنا

tags # نون خ سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش جالب شبنم مقدمی به روش عذرخواهی محسن شریفیان: سمت من نیا!
  • آموزش عامل شکل‌گیری روان است
  • نقش مهم حمایت والدین در سلامت روانی و احساسی فرزندان
  • روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه
  • رشد ۱۹ درصدی بارگیری راه آهن شرق در فروردین ۱۴۰۳
  • ببینید | مداحی حاج محسن مرادی
  • ببینید | مداحی حاج محسن مرادی در برنامه سحر گاهی خوان نیاز شبکه ۲ شب عید فطر ۹۸
  • (ویدئو) گلایه شیرین سریال نون خ از خواستگار‌های واقعی‌اش!