Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران،‌ دکتر مصطفی معین، پزشک و فعال سیاسی، در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«چندی است که فضای مجازی آلوده مطالب و ادعاهای موهوم و خرافی برای درمان کرونا و هزار و یک درد و بیماری دیگر با "طب سنتی"، "طب اسلامی"، "طب النبی"، "طب الصادق"، "طب الرضا"، "طب ایرانی" شده است! همینطور رویکردهای غیر علمی و اظهارنظرهای غیر کارشناسانه در زمینه های پزشکی  و از جمله کرونا را از زبان برخی بلندپایگان سیاسی شاهد هستیم!

درمان بیماری ها با خوردن خون جوجه تیغی، دود کردن عنبر نسارا یا پشکل الاغ، به کارگیری شیاف روغن بنفشه، نوش جان کردن ادرار شتر، تاکید بر عدم رعایت توصیه های بهداشتی پزشکان برای پیشگیری از کرونا" و عدم درمان داروئی آن از جمله آن خرافه پراکنی ها است!

سئوال اینجاست که آیا دولت و حاکمیت، وزارت بهداشت و نیز نخبگان و صاحبنظران دینی، علمی و پزشکی نسبت به خسارتی که از این طریق به مذهب، فرهنگ عمومی و سلامت جامعه وارد می شود نباید موضع گیری و اقدام قاطع نمایند؟»

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا طب سنتی فضای مجازی مصطفی معین کرونا درمان کرونا بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا داوری اردکانی درگذشت عباس شریفی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن پیام بدین شرح است:

هوالباقی

شنیدن خبر درگذشت یک دوست و همکار بزرگ آنهم در ایام ابتلا به بیماری بسیار دردآور است.

فقدان استادان کم نظیری چون دکتر عباس شریفی تهرانی ضایعه برای دانش ‌و دانشگاه و فرهنگستان و مصیبتی بزرگ برای دوستان و همکاران است. به خانواده گرامی ایشان تسلیت می گویم و از خداوند برای دوست بسیار عزیزم طلب رحمت و مغفرت می کنم.

رضا داوری اردکانی.

دکتر عباس شریفی تهرانی عضو بگپیوسته فرهنگستان علوم، چهره ماندگار رشته گیاهپزشکی، استاد نمونه کشور و دارنده نشان درجه یک دانش کشور، پس از تحمل یک دوره بیماری در سن ۸۷ سالگی دار فانی را وداع گفت. او از سال ۱۳۸۸ تا ۱۴۰۲ رباست گروه علوم کشاورزی فرهنگستان علوم را بعهده داشت.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896594

دیگر خبرها

  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان به زودی در کشور
  • ویژه برنامه‌های علمی یادروز سعدی
  • پیام رئیس مجلس در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • درمان رایگان بیماران بی بضاعت توسط پزشک خیر اندیش
  • بالای ۸۰ درصد از تشخیص بیماری‌ها در ایران وابسته به آزمایشگاه‌ها است
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
  • رضا داوری اردکانی درگذشت عباس شریفی را تسلیت گفت
  • درمان تخصصی انواع بیماری های پوستی در شیراز
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد