Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه علنی امروز(سه شنبه) مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست مسعود پزشکیان و با حضور ۱۹۰ نماینده آغاز شد.

ادامه بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده و بررسی ایردات شورای نگهبان به لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و  طرح استفساریه تبصره ۱۰ ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش در دستور کار مجلس قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی روند خصوصی‌سازی باشگاه‌های ورزشی

بررسی طرح استفساریه تبصره بند الف ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری، لایحه مناطق آزاد تجاری-صنعتی سرخس، دوغارون و مازندران، لایحه توسعه محدوده منطقه آزاد تجاری-صنعتی انزلی و گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در مورد درآمدزایی و خصوصی‌سازی باشگاه‌های ورزشی و همچنین بررسی تقاضای عده زیادی از نمایندگان در مورد رسیدگی به لایحه مشارکت عمومی و خصوصی طبق اصل ۸۵ قانون اساسی از دیگر موارد  کاری امروز مجلس است.

تذکر کواکبیان درباره عدم بررسی تبصره قانون انتخابات انتقاد از سریال پایتخت از تریبون باز مجلس؛ چرا نماینده مجلس را آدم مفلوک و بیچاره‌ای نشان داده که نمی‌تواند حتی کفش‌هایش را جفت کند

نماینده تهران به موضوع حکم اخیر دادگاه محمود صادقی نماینده مجلس اشاره کرد و از رئیس قوه قضاییه خواست به این موضوع ورود کند.

مصطفی کواکبیان در پایان جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) با ابراز امیدواری از رفع بلای کرونا در تذکری به صداوسیما اظهار کرد: صداوسیما کارهای زیادی انجام می‌دهد از جمله اینکه اخیرا در یک سریال نماینده مجلس را آدم مفلوک و بدبخت و بیچاره‌ای نشان داد که حتی نمی‌تواند کفش‌هایش را جفت کند و حق برخورد با راننده‌اش را ندارد.

وی افزود: جدا از این کارهای صداوسیما، درخواست ما این است که موضوع دعوا بین وزارت ارتباطات و صداوسیما بر سر پهنای باند فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز به نفع مردم حل شده و سرعت اینترنت افزایش پیدا کند که در حال حاضر سرعت اینترنت بسیار کم شده است.

این عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید در تذکری دیگر با اشاره به  انتشار اخباری در رسانه‌ها درباره حکم دادگاه محمود صادقی نماینده تهران گفت: موضوع حکم دادگاه آقای صادقی در فضای مجازی منتشر شده است. با توجه به اینکه آقای رئیسی خودشان هم به موضوع حساب‌های قوه قضاییه ورود کردند از ایشان می‌خواهیم که مشکلی برای آقای صادقی به خاطر تذکرشان درباره همین موضوع ایجاد نشود. آقای آملی لاریجانی هم بگذرد.

کواکبیان در پایان در تذکر دیگری خواستار در دستور قرار گرفتن طرح دو فوریتی مجلس برای اصلاح قانون انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و خبرگان رهبری شد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکری نسبت به قرار نگرفتن طرح دو فوریتی الحاق یک تبصره به قانون انتخابات در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.

مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جریان موافقت با یک پیشنهاد در لایحه مالیات بر ارزش افزوده خطاب به مسعود پزشکیان رییس جلسه و هیات رییسه مجلس نسبت به در دستور کار قرار نگرفتن طرح دو فوریتی الحاق یک تبصره به قانون انتخابات انتقاد کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: قرار بود طرح دو فوریتی در دستور باشد متاسفانه ندیدیم که مطرح شود و کسی هم گوش نمی‌دهد که چه می‌گویم.

پزشکیان در واکنش به اظهارات کواکبیان گفت: موضوع موافقت خود را مطرح کنید، طرح دو فوریتی بماند.

کواکبیان هم در پاسخ گفت: حرفی نیست، طرح دو فوریتی که مطرح شد، توضیح نمی‌فرمایید که چرا در دستور نیست.

پزشکیان هم پاسخ داد: آقای کواکبیان در وقت تذکر، تذکر دهید.

کواکبیان افزود: جایی برای تذکر نگذاشتید، آقا بگذارید حرفمان را بزنید، اگر خواستید به تذکرات توجه کنید.

مجلس شورای اسلامی چهارشنبه گذشته (۲۷ فروردین) با الحاق یک تبصره به قانون انتخابات موافقت کرد که در صورت تصویب نهایی به روشن شدن ابهاماتی که در فضای انتخابات به داوطلبان زده می‌شود، کمک می‌کند.

سازوکار حل اختلافات مالیاتی مشخص شد
 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی مرجع رسیدگی و اعضای هیات‌های حل ختلاف مالیاتی وساز و کارهای آن را مشخص کردند.

نمایندگان در جلسه علنی امروز – سه شنبه- با تصویب ماده ۶۰  لایحه مالیات بر ارزش افزوده و تبصره‌های آن، مرجع رسیدگی و همچنین اعضای هیات های حل اختلاف‌های مالیاتی را مشخص کردند.
بر اساس ماده ۲۴۴؛ مرجع رسیدگی به تمامی اختلاف‌های مالیاتی جز در مواردی که ضمن مقررات این قانون مرجع دیگری پیش بینی شده، هیأت حل اختلافات مالیاتی است.

هر هیأت حل اختلاف مالیاتی از سه نفر شامل؛ یک نفر نماینده سازمان امور مالیاتی کشور، یک نفر به انتخاب رئیس کل دادگستری استان از میان قضات شاغل یا بازنشسته یا سایر اشخاص بصیر و مطلع در امور مالیاتی که برای مدت سه سال منصوب می‌شود و همچنین یک نفر نماینده از اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران، اتاق تعاون ایران، جامعه حسابداران رسمی ایران، جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران، مجامع حرفه ای، اتاق اصناف ایران، شورای اسلامی شهر، کانون وکلاء مرکز امور مشاوران حقوقی و وکلای قوه قضائیه که برای مدت سه سال؛ تشکیل می‌شود.

بر مبنای این مصوبه؛ مؤدی همزمان با اعتراض به برگه تشخیص یا مطالبه مالیات، یکی از مراجع این بند را به عنوان نماینده خود جهت شرکت در جلسات هیأت حل اختلاف مالیاتی معرفی می‌کند. در صورتی که برگ تشخیص مالیات ابلاغ قانونی شده باشد و یا همزمان با تسلیم اعتراض به برگ تشخیص در مهلت قانونی مودی انتخاب خود را اعلام نکند، با توجه به نوع فعالیت مؤدی یا موضوع مالیات مورد رسیدگی، از بین نمایندگان مزبور با رعایت تبصره (۵) این ماده یک نفر انتخاب می‌شود.

بنابر تبصره ۱؛ جلسات هیأت‌های حل اختلاف مالیاتی با حضور هر سه نفر عضو رسمیت می‌یابد و رأی هیأت با اکثریت آراء قطعی و لازم الاجراء است، ولی نظر اقلیت باید در متن رأی قید شود.

بر اساس تبصره ۲ این ماده، ‌هیأت‌های حل اختلاف مالیاتی دارای استقلال کامل بوده و صرفا اداره امور دبیرخانه‌ای هیأت‌های حل اختلاف مالیاتی و تشکیل جلسات هیأت‌ها به عهده سازمان است. انشای رأی با رعایت اصل عدالت و بی‌طرفی تمامی اعضاء متکی به اسناد و مدارک مثبته و دلایل و شواهد متقن و رعایت اصول و قواعد دادرسی در همان جلسه و یا حداکثر ظرف مدت سه روز کاری پس از برگزاری جلسه، توسط نماینده بند (۲) این ماده به عمل آمده و به امضای تمامی اعضاء می‌رسد.

بنابر این تبصره؛ مودی یا نماینده قانونی وی مجاز به حضور کامل در جلسه و ارائه دفاعیات به صورت کتبی یا شفاهی است، اظهارات شفاهی باید در صورتجلسه قید و به امضای وی برسد. سازمان به منظور أعمال نظارت مؤثر بر عملکرد هیأت‌های حل اختلاف مالیاتی، مکلف است نسبت به مستندسازی فرآیند برگزاری جلسات هیأت به نحو مقتضی اقدام کند.

در تبصره ۳ مصوب شد؛ حق الزحمه اعضای موضوع بندهای (۲) و (۳) موضوع این ماده متناسب با تعداد و مدت جلسات و نیز مراحل، منابع مالیاتی و پرونده‌های مورد رسیدگی از محل اعتباری که به همین منظور در بودجه سالانه سازمان امور مالیاتی پیش بینی می‌شود، مطابق دستورالعملی است که توسط سازمان مذکور تهیه و ابلاغ می‌شود. حق الزحمه اعضا به صورت متمرکز از طرف سازمان امور مالیاتی کشور به حساب اعضاء پرداخت می‌شود.

نمایندگان درتبصره ۴  سازمان امور مالیاتی را مکلف کردند؛ نمایندگان معرفی شده در اجرای بندهای (۲) و (۳) این ماده را به عنوان اعضای هیأت‌های حل اختلاف مالیاتی بپذیرد و با رعایت تبصره (۵) این ماده از آنها جهت شرکت در هیأت های مزبور دعوت نماید.

بنابر تبصره ۵ این ماده؛ اسامی تمامی افراد معرفی شده توسط رئیس کل دادگستری استان، مدیر کل مالیاتی استان و مراجع مذکور در بند (۳) این ماده به تفکیک شهرستان‌ها در سامانه ای که به صورت متمرکز و حداکثر ظرف مدت سه ماه پس از لازم الاجراء شدن این قانون توسط سازمان امور مالیاتی ایجاد می شود، درج می‌شود. انتخاب افراد موضوع بندهای (۱)، (۲) و (۳) برای هر پرونده در مواردی که در شهرستان مورد نظر بیشتر از یک نفر وجود داشته باشد، به صورت تصادفی توسط سامانه مزبور انجام می‌شود. این سامانه مستقیما زیر نظر رئیس کل سازمان مدیریت می‌شود.

همچنین در تبصره ۶ سازمان امور مالیاتی کشور مکلف شد حداقل یک هفته قبل از تشکیل جلسه هیأت به نحو مقتضی زمینه دسترسی اعضای هیأت حل اختلاف مالیاتی را برابر مقررات مربوطه به مندرجات پرونده مورد اعتراض فراهم کند.

بنابرتبصره ۷؛ هریک از افراد مذکور در بندهای (۲) و (۳) این ماده در صورتی که بیشتر از سه جلسه متوالی یا چهار جلسه متناوب در یک سال از حضور در جلسات هیأت خودداری کنند، حکم آنان لغو می‌شود و رئیس کل دادگستری استان و مرجع مربوطه، حسب مورد، موظف است ظرف ده روز کاری فرد جایگزین را معرفی کند.

نمایندگان در تبصره ۸ مصوب کردند به منظور اجرای عدالت و اصل استقلال و بی‌طرفی و رعایت حقوق شهروندی و نظارت مؤثر، سازمان امور مالیاتی مکلف است ساختار اداره هیأت های حل اختلاف مالیاتی را به صورت مستقل، تحت عنوان مرکز دادرسی مالیاتی در ساختار خود ذیل رئیس کل سازمان ایجاد کند. واحدهای دادرسی مالیاتی در هر استان مستقل از اداره کل مالیاتی استان تشکیل می‌شود.

در تبصره ۹ مقرر شد پس از استقرار سامانه مؤدیان، ثبت اعتراض توسط مؤدی، انتخاب یکی از مراجع موضوع بند (۳) این ماده، ارائه هرگونه لایحه به هیأت های حل اختلاف، مشاهده اسناد، مدارک و اطلاعات مورد نیاز، ابلاغ تاریخ تشکیل جلسات هیأت، اطلاع از نتایج دادرسی و هرگونه اطلاع دیگر در خصوص پرونده دادرسی مالیاتی از طریق سامانه مذکور انجام می‌شود.

بنابر تبصره ۱۰ سازمان امور مالیاتی مکلف است زمینه دسترسی کامل مؤدی و یا نماینده قانونی وی به مفاد پرونده مورد اعتراض را حداقل یک هفته قبل از تشکیل هیأت فراهم کند.

بر اساس تبصره ۱۱ این ماده؛ عضویت همزمان در فهرست نمایندگان بندهای (۲) و (۳) موضوع این ماده ممنوع است.

تذکر نماینده بافق: برخی از معلمان خرید خدمات آموزشی در طول ۶ ماه گذشته حقوق نگرفتند

نماینده بافق و مهریز گفت: برخی از معلمان خرید خدمات آموزشی ۶ ماه است که حقوق نگرفتند و لازم است وزیر آموزش و پرورش به این موضوع ورود کند.

 محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: برخی از معلمان خرید خدمات آموزشی ۶ ماه است که حقوق نگرفتند. باید مسئولان وزارت آموزش و پرورش به این موضوع توجه کنند.

وی در تذکر دیگری به وزیر کشاورزی از کشتن جوجه‌های یک روزه انتقاد کرد و گفت: ما را چه شده که هزاران جوجه را قتل عام می‌کنیم. ما همان کشوری هستیم که وقتی کشورهای دیگر، گندم را برای ثبات در نرخ آن در دریا می‌ریختند اعتراض می‌کردیم اما امروز خودمان به نحو دیگر این کار را می‌کنیم. این اقدام، فرهنگ ما را زیر سوال می‌برد و خداوند ما را مواخذه می‌کند.

صباغیان همچنین در تذکر دیگری خواستار برگزاری جلسه‌ای در مجلس برای بررسی وضعیت گرانی‌های اخیر شد و افزود: متأسفانه اخیرا قیمت‌ها مجددا گران شده است و مجلس هم ورود نمی‌کند. وضعیت اقشار ضعیف سخت‌تر شده به همین دلیل لازم است که جلسه‌ای برای بررسی این موضوع تشکیل شود.

نماینده بروجرد: کشتن جوجه‌های یک روزه زیبنده نظام اسلامی نیست

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از بین بردن جوجه های یک روزه اقدامی غیر انسانی بوده و باید با عاملان آن برخورد شود.

عباس گودرزی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: بسته حمایتی که دولت برای حمایت از کارگران، رانندگان تاکسی و دست فروشان و کسب و کارهایی که تحت تاثیر کرونا دچار زیان شده اند، در نظر گرفته است، تنها در تهران اجرایی شده و از رئیس جمهور انتظار داریم در شهرستان ها نیز با هماهنگی سازمان شهرداری های کل کشور این موضوع را دنبال کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: از بین بردن جوجه های یک روزه، اقدامی غیر انسانی بوده و شایسته نظام اسلامی نیست. باید با عاملان این امر برخورد شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از رئیس جمهور می خواهم نسبت به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی اقدام کنند چراکه این تبعیض و بی عدالتی شایسته نظام اسلامی نیست. هم چنین از رئیس جمهور انتظار می رود شخصا افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را دنبال کنند.

نماینده تاکستان: افزایش قیمت دلار افراد کم درآمد را روز بروز فقیرتر می‌کند

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه دولت به موضوع افزایش قیمت دلار شد و گفت: این امر زندگی افراد کم درآمد کشور را تحت الشعاع خود قرار داده است.

به گزارش ایسنا، بهمن طاهرخانی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس، ضمن خسته نباشید به دست اندرکاران مبارزه با کرونا گفت: متاسفانه موضوع افزایش قیمت دلار مورد توجه دولت نیست. این موضوع ربطی به تحریم ها ندارد و یکسری سیاست‌های پنهان و پشت پرده است و برخی از این وسط منافع می‌برند.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی ملس افزود: متاسفانه دولت توجهی به افزایش قیمت دلار ندارد، در حالیکه این امر به شدت زندگی افراد کم درآمد کشور را تحت الشعاع خود قرار داده و روز به روز آنها را فقیرتر می‌کند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس افزود: صندوق توسعه کشمش شهرستان تاکستان تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت و شرایط کشاورزان داشته ولی دولت از ۲۵ میلیارد تومان سهم خودش ٣ میلیارد تومان داده که از رئیس جمهور و دولت درخواست داریم نسبت به پرداخت بقیه حق خود اقدام کنند.

طاهرخانی با انتقاد از وضعیت نابسامان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: از وزیر جهاد کشاورزی می‌خواهیم رسیدگی جدی به این موضوع داشته باشند.

وی در پایان تاکید کرد: در مورد سد نهب دولت باید هرچه زودتر مابقی پول را به پیمانکاران بپردازد اگر این سد امسال تکمیل می‌شد انقلابی در کشاورزی شهرستان صورت می‌گرفت که این کار هنوز انجام نشده است.

مجازات ماموران متخلف مالیاتی مشخص شد

مجلس شورای اسلامی مجازات تخلف ماموران مالیاتی و نمایندگان سازمان امور مالیاتی کشور در هیات‌های حل اختلاف را تعیین کرد.

نمایندگان در جلسه علنی روز سه شنبه در جریان بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده؛ چگونگی بررسی تخلف ماموران مالیاتی را مشخص کردند.

در ماده ۶۵ لایحه مالیات بر ارزش افزوده آمده است که متن زیر جایگزین ماده (۲۷۰) قانون مالیاتهای مستقیم و تبصره آن می‌شود. بر این اساس مجازات تخلف مأموران مالیاتی و نمایندگان سازمان امور مالیاتی کشور در هیأت حل اختلاف تعیین شد.

بنابر این مصوبه؛ هر گاه بعد از تشخیص مالیات غیرقابل اعتراض بودن آن معلوم شود که مأموران مالیاتی و نمایندگان سازمان امور مالیاتی کشور عضو هیأت حل اختلاف مالیاتی از روی تعمد درآمد مودی را کمتر یا بیشتر از میزان واقعی تشخیص داده‌اند علاوه بر جبران خسارت وارده به میزانی که هیأت عمومی شورای عالی مالیاتی تعیین می‌کند متخلف به مجازات اداری حداقل سه ماه و حداکثر پنج سال انفصال از خدمات دولتی محکوم می‌شود.

نمایندگان با تصویب این ماده مقرر کردند؛ در مواردی که مالیات مودیان بر اثر مسامحه و غفلت مأموران مالیاتی مشمول مرور زمان یا به علت عدم رسیدگی به اظهارنامه مالیاتی (جز در مورد اظهار نظرهایی که در اجرای ماده ۹۷ این قانون رسیدگی به آن الزامی نیست) غیر قابل وصول شود، مقصر به موجب رأی هیأت رسیدگی به تخلفات اداری مالیاتی از خدمات مالیاتی بر کنار می‌شود و حسب مورد به مجازات متناسب مقرر در قانون رسیدگی به تخلفات اداری محکوم می‌شود.

بنابراین نسبت به زیان وارده به دولت به میزانی که هیأت عمومی شورای عالی مالیاتی تشخیص می‌دهد متخلف مسئولیت مدنی داشته و توسط دادستان انتظامی مالیاتی در دادگاه‌های حقوقی دادگستری به این عنوان دعوای جبران ضرر و زیان اقامه می‌شود و در صورت وجود سوء نیت متهم توسط دادستان انتظامی مالیاتی مورد تعقیب جزایی قرار می‌گیرد.

در این ماده مصوب شد که مأموران مالیاتی که امر مالیاتی مختوم را مجددا مورد اقدام قرار دهند به موجب حکم هیأت رسیدگی به تخلفات اداری مالیاتی به انفصال از خدمات دولت از یک تا چهار سال محکوم می‌شوند و در مواردی که با دادن گزارش خلاف واقع در امر مالیاتی تعمدا وسایل تعقیب مودیانی را که بی‌تقصیرند فراهم کند به موجب حکم محاکم قضایی به حبس از ۶ ماه تا ۲ سال محکوم می‌شوند. دادگاه‌ها خارج از نوبت به این جرایم رسیدگی می‌کنند.

بنابر این مصوبه؛ این حکم شامل مأموران مالیات است که در موارد مذکور در مواد ۱۵۶، ۲۲۷ و ۲۳۹ این قانون به طور کلی بعد از صدور برگ تشخیص در هر مرحله‌ای که بابت فعالیت دیگر مودی اعم از اینکه از همان نوع باشد یا نوع دیگر بدون به دست آوردن مدرک مثبت یا در خارج از مهلت مرور زمان مالیاتی موضوع مواد ۱۵۶ و ۱۵۷ این قانون مطالبه مالیات کند.

بنابر تبصره این ماده؛ مجازات مقرر در بندهای ۱ و ۲ این ماده قابل تجدید نظر در هیأت رسیدگی به تخلفات اداری مالیاتی بوده و تشریفات رسیدگی به تخلفات و مجازات آن‌ها جز در مواردی که مقررات خاص برای آن در این قانون پیش بینی شده مطابق قانون رسیدگی به تخلفات اداری خواهد بود. /ایسنا و ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: لایحه مالیات بر ارزش افزوده هیأت های حل اختلاف مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور هیأت حل اختلاف مالیاتی رسیدگی به تخلفات اداری مجلس شورای اسلامی افزایش قیمت دلار مأموران مالیاتی جوجه های یک روزه جلسه علنی امروز مأموران مالیات قانون انتخابات طرح دو فوریتی آموزش و پرورش رئیس جمهور نماینده مردم نماینده مجلس جلسه علنی جلسات هیأت سه شنبه رئیس کل هیأت ها مدت سه یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد عضو شورا از افزایش خارج از مصوب کرایه‌ها در برخی خطوط تاکسیرانی در پایتخت

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، جعفرتشکری هاشمی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: مصوبات شورا برای افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی و موارد مشابه، نباید بیشتر از نرخ تورم اعلامی دولت باشد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • انتقاد عضو شورا از افزایش خارج از مصوب کرایه‌ها در برخی خطوط تاکسیرانی در پایتخت
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • تکلیف مجلس به سازمان امور مالیاتی برای قبول هزینه‌های دارای صورتحساب الکترونیکی
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • انتقاد نماینده مجلس از واگذاری سهام استقلال به هلدینگ خلیج فارس
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • رای مجلس به برخورداری سپند از امتیازات و تخفیفات صنایع دفاعی و سایر مراکز تحقیقاتی
  • بهره مندی سازمان سپند از تخفیف های صنایع نظامی