Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار مشهد گفت: رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار مهمترین برنامه شهرداری این کلانشهر در سال جدید است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدرضا کلایی در نشست شورای اداری شهرستان مشهد افزود: متوازن‌ سازی خدمت‌ رسانی در نقاط مختلف شهر مشهد که از سال گذشته با اجرای پروژه‌ های عمرانی در مناطق کم‌ برخوردار آغاز شده اولویت امسال مدیریت شهری و شورای این شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه کودکان، ساماندهی کارتن خوابها و کارکنان ساختمانی از دیگر برنامه های امسال در حوزه شهری مشهد است.

شهردار مشهد با اشاره به شرایط ناشی از بحران کرونا گفت: رویکرد شهرداری برای ارائه بسته‌های معیشتی به شهروندان آسیب‌پذیر در دوران شیوع بیماری همه‌گیر کرونا امری مهم تلقی می‌شود زیرا علاوه بر باور نسبت به موازین اخلاق و انسانی، معتقدیم چنین اقداماتی از بابت پیشگیری و مهار تبعات آسیبها برای قشر آسیب‌پذیر بسیار موثر است. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا از مشهد کرونا از ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ علیرضا زاکانی، شهردار تهران امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: موضوع شهرداری در حوزه انتخابات موضوع پشتیبانی است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت و توان شهرداری، هم در دور اول انتخابات پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم این کار را انجام خواهیم داد.

شهردار تهران ادامه داد: ظرفیت شهرداری را برای یک حضور فعال در دور اول انتخابات به کار گرفتیم که در دور دوم هم این اتفاق خواهد افتاد.

زاکانی همچنین با بیان اینکه واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود، گفت: موضوع ساخت واگن‌ها در چین و واردات آن عملا طی ۴ سال کامل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علم الهدی : در هر شهر ایران، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • مردم تشنه نقش‌آفرینی در حوزه آسیب‌های اجتماعی هستند