Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین ناظر مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر در حاشیه مراسم تجلیل از برگزار کنندگان کنگره ملی سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر، بیان کرد: سپاه پاسداران یکی از اصلی‌ترین رویش‌های انقلاب اسلامی و از مهمترین یادگار‌های بزرگ پاسدار اسلام در قرن معاصر یعنی حضرت امام خمینی (ره) است که اگر نبود اثری هم از تداوم جمهوری اسلامی ایران نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، با اشاره به ۲ اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران و نقش مثبت و ارزنده سپاه در چهل سال انقلاب اسلامی افزود: پاسدار وظیفه اش پاسداری از همه ارکان و اجزاء نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به دلیل اینکه سپاه از «جنس مردم» است در قلوب مردم هم جا دارد و تشکیل سازمان بسیج مستضعفین در جای جای ایران اسلامی برای انجام امور محوله و ماموریت‌های سپاه در همین  زمینه است.

 عضو شورای تامین استان بوشهر با اشاره به جایگاه نیرو‌های چهارگانه زمینی، دریایی، هوافضا و قدس سپاه در همه بحران‌ها و به ویژه بحران‌های نظامی و امنیتی در داخل و در سطح بین الملل «نقش اول» و «نسخه شفابخش» حل بحران‌ها و تهدید‌ها بوده و خواهد بود.

ناظر به نقش تاثیر بخش نیروی قدس سپاه در حل بحران بین المللی و منطقه‌ای داعش اشاره کرد و گفت: سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه با ایجاد وحدت بین فرق و مذاهب مختلف منطقه در قالب جبهه مقاومت و مدافعان حرم توانست بحران منطقه‌ای داعش را برطرف و خداوند هم با تسخیر قلوب سپاهیان و مردم و پویش جهانی «من سلیمانی ام» بخشی از اجر و پاداش این سردار سرافراز اسلام را دارد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر جایگاه و اهمیت امور فرهنگی سپاه را بسیار شایسته و اثر گذار و در خور تحسین دانست و عنوان کرد: سپاه در قالب بسیج اقشار برای ترویج فرهنگ مولفه‌هایی نظیر: ولایت، دیانت، مودت، مروت، خدمت، سخاوت، عدالت، مقاومت و ... نقشی به سزا و ارزشمند داشته و بر آن مدیریت جهادی کرده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صداوسیما شهدا سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۱۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب در دیدار کارگران سراسر کشور: تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.   به گزارش ایسنا،‌ گزیده سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار به این شرح است:   ***رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.   *** تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.   *** هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آنها تبعیت کند. معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.   *** یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند، نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشارها پیشرفت های بزرگی به دست آمده است.   *** تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد چون دل به کمک خارج از مرزها نبسته‌ است. این روحیه را باید تقویت کرد.   *** ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد.   ***امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است.  امنیت شغلی از وظایف مسئولین است، در دوره‌ای مبتلا به تعطیلی کارخانه‌های بزرگ شدیم، به همت مسئولین در این یکی دوساله خیلی از کارگاه های تعطیل شده راه افتاد و این کار باید ادامه پیدا کند.   از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم / کشورها و فرهنگ های مختلف، همه روز کارگر دارند لکن نگاه دنیای مادی به کارگر با نگاه اسلام متفاوت است   خیلی از این جهت خرسندم بنده که این هفته‌ی کارگری وجود دارد که ما بتوانیم در این هفته با جمع کارگران مواجه بشویم، یک تشکر زبانی اقلاً بکنیم.   تشکر زبانی البته کافی نیست. لکن لازم است. بنده صمیمانه تشکر میکنم از زحمات کارگرانمان، از نجابت کارگران، از همت کارگران و از ان‌شاءالله پیشرفت جامعه‌ی کارگری.   کشورهای مختلف، ملت ها، فرهنگ های مختلف، همه روز کارگر دارند. لکن نکته اینجاست که نگاه دنیای مادی به کارگر با نگاه اسلام به کارگر متفاوت است.   نگاه دنیای مادی به کارگر، نگاه ابزاری است، مثل پیچ و مهره، مثل خود ماشین. اسلام این جور نیست. اسلام نگاهش به کارگر و ارزشی که برای کارگر قائل است، ناشی است از ارزشی که برای کار قائل است. عمل، عمل. اسلام برای عمل ارزش ذاتی قائل است.   این دیدار صبح چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نماینده کارگران ساختمانی : بیمه ۴۰۰ هزار نفر در دولت رئیسی قطع شد یک فعال کارگری: پیشنهاد ترمیم حق مسکن کارگران در نشست غیررسمی وزارت کار مطرح شده خط و نشان کارگران برای دولت /گره کور حق مسکن باز می شود؟

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب در دیدار کارگران سراسر کشور: تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • ایران بیشترین دیپلماسی فرهنگی را در منطقه دارد
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است