Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@23:35:05 GMT

ترخیص موتورسیکلت ها در مراکز پلیس+۱۰

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۱۴۶۵

ترخیص موتورسیکلت ها در مراکز پلیس+۱۰

خبرگزاری میزان- از این پس ترخیص موتورسیکلت ها در مراکز پلیس+۱۰ نجام می شود. تاریخ انتشار: 14:31 - 02 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۴۵۷۰

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، با شیوع ویروس کرونا، بسیاری از مراکز پلیس راهور تعطیل و برخی خدمات اینترنتی شد.   پلیس راهنمایی و رانندگی برای ترخیص وسایل نقلیه توقیفی اعلام کرد از امروز به منظور تسهیل و تسریع در روند ترخیص وسایل نقلیه توقیفی موتورسیکلت در دفاتر پلیس+۱۰ انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بیشتر بخوانید: چرا مردم اروپا در بحران به فروشگاه‌ها هجوم بردند؟   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ۱۳۳ باسکول وسائل نقلیه چرخدار جاده‌ای در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، مدیرکل استاندارد استان، با بیان اینکه طبق ضوابط قانونی همه وسایل سنجش مورد استفاده در داد و ستد عمومی در مرحله تولید و کاربرد در مراکز توزین، تحت نظارت کامل سازمان ملی استاندارد ایران قرار دارند، گفت: تمام وسایل توزین در فواصل زمانی معین به صورت دوره‌ای باید مورد آزمایش و کالیبره شرکت‌های قانونی تایید صلاحیت شده‌ی سازمان ملی استاندارد ایران قرار گیرند.

دستورانی افزود: در اجرای تکالیف ذاتی و قانونی این اداره کل، توسط شرکت همکار تأیید صلاحیت شده مجری آزمون دوره ای، بیش از ۱۳۳ باسکول وسایل نقلیه چرخدار جاده‌ای (باسکول‌های ثابت همکف) بر اساس استاندارد ملی مربوطه، در سال گذشته مورد آزمون قرار گرفت.

وی گفت: به صاحبان باسکول‌هایی که نتایج آزمون آنها مردود شده است، فرصت داده میشود تا در مهلت مقرر نسبت به تعمیر و تنظیم باسکول توسط تعمیرکار مجاز اقدام کرده و پس از آزمون مجدد و در صورتی که نتایج آزمون آنها مورد قبول واقع شود، مورد بهره برداری قرار بگیرند.

مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی افزود: برای اطمینان از صحت عملکرد وسایل سنجش، این وسایل کنترل و آزمون می‌شوند؛ و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده وسایل توزین فاقد برچسب و یا تردید در صحت عملکرد آنها، از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۷، کارشناسان استاندارد را در انجام وظایف قانونی خود یاری رسانند.

دیگر خبرها

  • افزایش جای پارک موتورسیکلت در اطراف حرم حضرت معصومه (س)
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در رشت
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین در بیرجند
  • آزمون ۱۳۳ باسکول وسائل نقلیه چرخدار جاده‌ای در خراسان جنوبی
  • میکروموبیلیتی؛ پتانسیل جدید حمل‌ونقل در شهرها
  • کشف ۴ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در مراغه
  • ادامه اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها در سال جاری