Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@15:38:25 GMT

اعمال رتبه‌بندی معلمان از اول فروردین

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۱۵۰۴

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان و منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم گفت: مقرر شد رتبه‌بندی معلمان از اول فروردین 99 اجرا شود و آموزش و پرورش مکلف شد که قبل از هفته معلم، احکام افزایش حقوق را صادر کند. ناطقان: علی کریمی‌ فیروزجایی دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان و منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم درباره نتیجه جلسه مشترک نمایندگان تشکل‌ها با رئیس سازمان برنامه و بودجه که عصر دیروز برگزار شد، اظهار کرد:جلسه ما به جمع‌بندی رسید و مقرر شد رتبه‌بندی معلمان از اول فروردین 99 اجرا شود و آموزش و پرورش مکلف شد که قبل از هفته معلم یعنی 12 اردیبهشت، احکام افزایش حقوق را صادر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: این اقدام در جهت برابری حقوق معلمان با سایر کارمندان دولت و ایجاد انگیزه و به وجود آمدن فضای رقابت سازنده در بین معلمان، شایسته‌سالاری و شایسته‌گزینی، صورت گرفته است.

کریمی فیروزجایی در خصوص تأمین اعتبار مالی رتبه‌بندی معلمان، گفت: منبع مالی این طرح از اختیار قانونی سازمان برنامه و بودجه است که می‌تواند 10 درصد از بودجه هر دستگاهی را از محل صرفه‌جویی و کاهش ردیف‌های دیگر، اضافه کند.

وی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای رتبه‌بندی معلمان حدود 6 هزار میلیارد تومان است، افزود: به هر پنج گروه در رتبه‌بندی یعنی مقدماتی، پایه، ارشد، خبره و عالی، رقم رتبه‌بندی تعلق می‌گیرد اما به‌گونه‌ای که بیشترین سهم را گروه‌های بالاتر یعنی خبره و عالی بهره‌مند شوند.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان و منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم تصریح کرد: جلسات نمایندگان تشکل‌های فرهنگیان با رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه دارد و دوشنبه آینده نیز برگزار می‌شود که مسائل مختلف مانند مشکلات بازنشستگان فرهنگی بررسی می‌شود.

برخی مخاطبان این خبرگزاری در سامانه فارس من با ثبت سوژه‌هایی با عناوین «افزایش فوق العاده شغل معلمان آموزشی»، «فوق‌العاده ویژه معلمان چراعملیاتی نمی‌شود؟»، «چرا حقوق معلمان با کارمندان فاصله دارد» و «درخواست افزایش ۵۰ درصدی حقوق برای معلمان مثل سایر کارمندان» خواستار پیگیری این موضوع بودند.

منبع: فارس برچسب ها: رتبه بندی ، معلمان ، اول فروردین

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رتبه بندی معلمان اول فروردین رتبه بندی معلمان اول فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود

میرهاشم موسوی در حاشیه نشست با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس درباره زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان که طبق قانون از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم الاجرا است، عنوان کرد: بحث افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به بودجه سنواتی است که بنابر برنامه‌ریزی که انجام دادیم، این ماه اعمال خواهد شد و حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی را با احتساب افزایش حقوق پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: معوقه فروردین‌ماه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را هم سعی می‌کنیم در خردادماه پرداخت کنیم.

وی تصریح کرد: در مجموع در تکالیف برنامه هفتم، هرآنچه که نظام بیمه‌ای باید در قالب تعهداتی برای بازنشستگان و اقشار مختلف انجام دهد و به ما ابلاغ شود، به موجب قانون پیش خواهیم برد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • تسری امتیازات رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران نهضت سوادآموزی
  • آموزشیاران نهضت سواد آموزی مشمول قانون رتبه بندی معلمان هستند
  • تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود