Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: نادو باید توسط نمایندگانی که در زیرمجموعه هیات‌های پزشکی استان‌های مختلف دارد، حتی بر مسابقات استانی نیز نظارت داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری، در خصوص مثبت اعلام شدن تست دوپینگ 3 رکابزن از سوی نادو در گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: در این 3، 4 سال گذشته که در رقابت‌های بین‌المللی مختلف حضور پیدا کردیم، از رکابزنان تیم ملی کشورمان تست دوپینگ گرفتند که هیچ‌کدام از آن‌ها مثبت نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر ورزشکاران تیم ملی نظارت داریم، طی این مدت در میادین بین‌المللی حاضر شدند، مدال گرفتند اما هیچ گاه از این جهت مشکلی نداشتیم. اما در بعضی میادین داخلی افرادی هستند که برای اولین بار در رقابت‌های دوچرخه‌سواری شرکت می‌کنند و در واقع عضو تیم ملی نیستند. متاسفانه در برخی از استان‌ها ورزشکارانی که باید برای رسیدن به موفقیت سال‌های سال زحمت بکشند، می‌خواهند ره صد ساله را یک شبه بپیمایند، به همین دلیل از مواد نیروزهای ممنوعه استفاده می‌کنند.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و براساس همکاری که با نادو کشورمان داریم، درخواست کردیم بر تمام مسابقات ما نظارت کنند و از ورزشکاران تست بگیرند. جامعه دوچرخه سواری باید بداند ما در مسابقات داخلی که در حوزه اختیار ماست، با نادو کشور هماهنگی داریم و بارها درخواست کردیم بر اردوها و مسابقات ما نظارت داشته باشند و تست‌ بگیرند.

قمری اظهار کرد: همچنین ضمن برگزاری کلاس‌های آموزشی، آشنایی با کلیه مسائل دوپینگ هم همیشه در برنامه کاری ما بوده است. حتی از سال‌های گذشته، قبل از مسابقات بچه‌ها را جمع می‌کردیم و از طریق نادو آموزش‌های لازم را به آن‌ها می‌دهیم تا با داروهای ممنوعه آشنا شوند. افرادی که ‌تست دوپینگ‌شان مثبت شده است، قطعا با آشنایی و دانایی کامل این کار را کردند و باید تقاص این اشتباهات‌شان را با این محرومیت‌ها پس دهند. 

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سوار گفت: ما در رابطه با قانون و مقررات فدراسیون‌ها و تشکیلات دیگر اطلاعی نداریم، اما آن چیزی که نادو، وادا و فدراسیون جهانی برای ما مشخص کرده را به اطلاع ورزشکاران می‌رسانیم. به نظر من بخشی از این موضوع برمی‌گردد به اینکه جوانان ما خیلی راحت در اینترنت داروهای مختلف را بررسی می‌کنند و نهایتا از آن‌ها استفاده می‌کنند، لذا نادو باید توسط نمایندگانی که در زیرمجموعه هیات‌های پزشکی استان‌های مختلف دارد، حتی بر مسابقات استانی نیز نظارت داشته باشد. به نظر می‌رسد نادوی کشور ما باید شعبه‌های خودش را در سراسر کشور بیشتر کند و نظارت گسترده‌تری در استان‌ها انجام دهد. ما به عنوان فدراسیون دوچرخه سواری روی رقابت‌های خودمان اشراف داریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دوپینگ فدراسیون دوچرخه سواری خسرو قمری فدراسیون دوچرخه سواری استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد

طرفداری| نتایج آزمایش‌ دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران مثبت اعلام شد.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ و همچنین باتوجه به تست‌های اخذشده در مسابقات داخلی و بین المللی، نمونه ۴ ورزشکار رشته پاورلیفتینگ در مسابقات برون مرزی اعم از اعزام‌های مالزی، مالت، مغولستان و هندوستان و ۲ ورزشکار در مسابقات داخلی سال ۲۰۲۳ مثبت اعلام شد.

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد با توجه به نهایی نشدن حکم برخی از این ورزشکاران و با توجه به لزوم تایید نهایی احکام، نام این ورزشکاران تا اطلاع بعدی اعلام نخواهد شد. این فدراسیون همچنین اعلام کرده که مطابق سنوات گذشته، برنامه‌های مبارزه با دوپینگ با هماهنگی نادو (ستاد ملی مبارزه با دوپینگ) در داخل و خارج از کشور ادامه خواهد داشت و فدراسیون برای اشاعه ورزش پاک با هیچ‌کس مماشات نخواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست