Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@00:35:53 GMT

افزایش تولید ماهیان گرمابی در کاشمر

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۱۶۰۱

افزایش تولید ماهیان گرمابی در کاشمر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین محمدی مدیرجهادکشاورزی کاشمر گفت: به منظور طرح ماهی دار کردن استخر‌های دو منظوره ذخیره آب کشاورزی که ازپارسال، در این شهرستان توسط اداره تولیدات گیاهی انجام پذیرفته است، دیروز، تعداد ۵ هزار قطعه ماهی گرمابی در استخر ذخیره آب اردوگاه اداره آموزش و پرورش شهرستان رها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: پارسال، حدود ۸۰ هزار قطعه ماهی گرمابی در استخر‌های ذخیره آب کشاورزی رها شدبه همین منظور، امسال، که به فرمان مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده است جهاد کشاورزی شهرستان سعی در ترویج این طرح در بین کشاورزان منطقه جهت افزایش بهره وری از استخر‌های ذخیره آب کشاورزی و استفاده از ظرفیت‌های منابع آبی برای پرورش ماهی، همچنین افزایش تولید ماهی گرمابی در شهرستان داریم.

مدیرجهادکشاورزی کاشمر ادامه داد: با توجه به اطلاع رسانی انجام شده به کشاورزان منطقه توسط اداره تولیدات دامی شهرستان، در روز‌های آینده شاهد رهاسازی ماهیان بیشتری در این استخر‌ها خواهیم بود.
محمدی بیان کرد: با انجام این طرح علاوه بر افزایش تولید، با برگزاری دوره‌های مهارتی طبخ ماهی در مدیریت جهاد کشاورزی کاشمر سعی در افزایش سرانه مصرف ماهی در شهرستان داریم.

انتهای پیام//م. د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی کاشمر افزایش تولید ماهی افزایش سرانه مصرف ماهی ذخیره آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت ماهی قزل آلا در استخرهای دو منظوره شهرستان یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمدرضا غفاریان در حاشیه بازدید از استخرهای دو منظوره اظهار داشت: رهاسازی بچه ماهی در ۱۵ استخر دو منظوره در نیمه دوم سال گذشته و در راستای ترویج فرهنگ بهره وری از منابع موجود برای افزایش تولید انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان یزد در ادامه گفت: در این برنامه رصد و پایش عوامل تولید و ارائه دستورالعمل های فنی به بهره برداران ماهانه صورت پذیرفته و پیش بینی می گردد ۱۰ تن ماهی قزل آلا از این واحدهای آزمایشی توسط بهره برداران برداشت گردد.

دیگر خبرها

  • بازگشت ۲۰ واحد راکد و نیمه فعال پرورش ماهی همدان به تولید
  • تولید بیش از ۷۰۰ تن ماهی سردآبی در استان یزد
  • ۲۰ واحد راکد پرورش ماهی در همدان وارد چرخه تولید شد
  • بازگشت ۲۰ واحد راکد پرورش ماهی به چرخه تولید
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا در استخرهای دو منظوره شهرستان یزد
  • تلف شدن تعداد انبوهی ماهی قرمز در دریاچه شورابیل اردبیل
  • صید ۳۰ هزار قطعه ماهی سفید در رودخانه سپیدرود
  • کشف محموله غیر مجاز ماهی‌های تالابی در شادگان
  • ممنوعیت عرضه و فروش ماهیان رودخانه‌ای دزفول تا پایان فصل زاد و ولد
  • رهاسازی ۴ میلیون بچه ماهی در رودخانه گلستان