Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون علمی رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور در کرج با استاندار البرز دیدار کردند و شهرک صنعتی بهارستان واقع در شهرک های صنعتی البرز بازدید به عمل آوردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، پیش از ظهر امروز سه‌شنبه، معاون علمی رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور در کرج با استاندار البرز دیدار کردند و شهرک صنعتی بهارستان واقع در شهرک های صنعتی البرز بازدید به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی بهارستان با اشاره به اینکه آمادگی لازم را برای مقابله با ویروس کرونا دارند، گفت: پیش‌‌بینی‌‌ها برای پیک بعدی شیوع بیماری ویروسی کرونا در فصل پاییز صورت گرفته و به شرکت‌ های دانش بنیان فعال در این زمینه کمک می‌ کنیم تا به اندازه کافی مجهز باشند.   سورنا ستاری به فعالیت‌های قابل توجه البرز در زمینه بیتوتکنولوژی و ظرفیت‌های دانش بنیانی که در این استان وجود دارد اشاره کرد و افزود: شرکت‌ های دانش بنیان البرز که در زمینه بیماری کرونا فعالیت دارند طرح‌ های بزرگی دارند و تا یک الی دو ماه آینده اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.   وی اظهار داشت: شرکت صنعتی بهارستان فعالیت‌ های خوبی در حوزه تجهیزات بیمارستانی و تامین نیازهای خانگی دارد و تولیدات این شرکت در روزهای اخیر چند برابر شده است، امیدواریم با تدوام حمایت استاندار البرز از شرکت های دانش بنیان شاهد توسعه بیشتر البرز باشیم.       همچنین محمدباقر نوبخت در حاشیه دیدار با استاندار البرز در جمع خبرنگاران گفت: با شهردار کرج در زمینه آزادراه همت -کرج توافق شد تا دولت بخشی از تعهدات را در خصوص این پروژه قبول کند تا بتوانیم قبل از اتمام سال جاری کمربند شمالی کرج را به پایان برسانیم.   معاون رئیس جمهور افزود: استاندار البرز برای تکمیل طرح‌ ها و پروژه‌ های استان به ویژه قطار شهری و همچنین آزادراه آبیک - چرمشهر درخواست‌ هایی مطرح کردند که امید است در سال ۹۹ با تزریق اعتبار لازم، این پروژه های مهم را تکمیل کنیم.     انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استاندار البرز صنعتی بهارستان رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت

سعید صادقی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران در نشست خبری  گفت: در حال حاضر برای ۷۰۰ واحد صنعتی غیر فعال یا زیر ظرفیت تولید پروژه عارضه یابی و بهبود تعریف شد. 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران با اشاره به حمایت دولت سیزدهم در راستای احیای واحدها و بنگاه های اقتصادی گفت: در زمان شروع دولت سیزدهم نزدیک به ۳۳ درصد از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور غیرفعال یا زیر ظرفیت بودند.

صادقی اضافه کرد: با همت دولت، چهار هزار تولیدی واحد به چرخه صنعت و تولید بازگشتند.

به گفته او،شهرک های صنعتی سال گذشته رتبه اول در صدور ضمانت‌نامه در شهرک‌های صنعتی کشور را کسب کرد.

صادقی با اشاره به حمایت از توسعه واحدهای صنعتی، گفت: به توسعه صنایع کوچک از طریق تضمین حداکثر ۱۰۰درصد تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری کمک می‌شود.

صادقی گفت: در راستای کمک به حفظ اشتغال و احیای واحدهای تولیدی راکد، تسهیلات و کمک های فنی اعتباری در قالب سرمایه در گردش و ثابت پرداخت می گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • راه اندازی هنرستان‌های جوار صنعت سرعت می‌گیرد
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • پیش‌بینی اتمام مرمت پل خاتون تا پایان سال ۱۴۰۳
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • تقویت دیپلماسی اقتصادی مازندران با کشور‌های همسایه
  • تقویت زیرساخت‌های انرژی شهرک‌های صنعتی در دستور کار