Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سعیدی زاده معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه آبادان در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در ماه مبارک رمضان میوه و تره بار با قیمت مصوب در ۱۰ نقطه از شهر عرضه خواهند شد و بازرسان نیز بر عرضه محصولات و قیمت آن نظارت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوهمچنین افزود: برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان ۱۵ تن شکر به اتحادیه قنادان اختصاص داده شده که بین قنادان توزیع می‌شود.

معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه آبادان از پلمپ ۶۳۰ واحد متخلف از ابتدای شروع طرح مبارزه با کرونا تا کنون خبر داد و گفت: مغازه دار‌ها موظف هستند فقط تا غروب آفتاب فعالیت کنند و فعالیت پس از آن تخلف تلقی شده و با بازاریان خاطی برخورد می‌شود.

سعیدی زاده از شهروندان خواست هر گونه تخلف واحد‌های صنفی را سریعا اطلاع دهند.

انتهای پیام / د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد صنفی شهرستان آبادان ماه مبارک رمضان پلمب شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۲۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دکتر علی محمدزنگانه عصر امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در جلسه شورای برنامه ریزی استان گفت: جذب شورابه‌ها شرط اولیه برای فعالیت کارخانه‌های ید است، موضوعی که در گلستان رعایت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه از ۱۶ پروانه اکتشاف ۱۰ پروانه لغو شده بود، اما دوباره فعال شد افزود: اجازه نمی‌دهیم برخی‌ها با رابطه، به محیط زیست و مردم گلستان آسیب بزنند.

او ادامه داد: توسعه فعالیت‌های مربوط به ید و رعایت نکردن قوانین محیط زیستی سبب شد تا انواع کمیسیون‌ها از جمله کمیسیون محیط زیست وکمیسیون اصل نود به پرونده ورود پیدا کنند.

وی افزود: گلستان برای توسعه نیاز به مدیران شجاع دارد و از مدیران استانی می‌خواهم بخش نامه‌هایی که بر خلاف قانون است را به سطل زباله بیندازید.

وی افزود: همه آنهایی که نمی‌توانند در قطار توسعه گلستان برای توسعه استان گام بردارند از قطار پیاده شوند.

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • امحای ۱۱۳ تن فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در آذربایجان‌شرقی
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • ضرورت دسترسی عادلانه بیماران هموفیلی به دارو و درمان