Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-18@13:20:57 GMT

سایه کرونا بالای سر دوسالانه معماری ونیز

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۲۸۵۵

سایه کرونا بالای سر دوسالانه معماری ونیز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، نمایشگاه دوسالانه معماری ونیز امسال به مدیریت «هاشم سرکیس» ـ رئیس مدرسه معماری دانشگاه MIT آمریکا ـ از تاریخ ۲۹ اوت تا ۲۹ نوامبر (۸ شهریور تا ۹ آذر) برگزار می‌شود؛ در حالی که پیش از این تاریخ ۲۳ می تا ۲۹ نوامبر (۳ خرداد تا ۹ آذر) برای برگزاری این رویداد مهم در عرصه معماری اعلام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دوره جدید دوسالانه معماری ونیز به سبب اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و بحرانی که بسیاری از کشورهای جهان را درگیر خود کرده است از شش ماه به سه ماه کاهش یافته است. 

عنوان نمایشگاه دوسالانه معماری ۲۰۲۰ «چگونه با هم زندگی خواهیم کرد؟» است و «هاشم سرکیس» کیوریتور دوسالانه معماری امسال در این زمینه می‌گوید: «دنیا چالش‌های جدیدی پیش روی معماری قرار داده است و من بی‌صبرانه در انتظار معماران شرکت‌کننده از سراسر جهان هستم تا با یکدیگر درباره راه‌های چیره‌شدن برای این چالش‌ها هم‌اندیشی کنیم.»

این معمار لبنانی تاکنون چند کتاب درباره معماری مدرن، تاریخ و نظریه معماری نوشته است. 

کد خبر 503659 برچسب‌ها معماری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: معماری دوسالانه معماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولکس‌واگن‌های ارزان‌قیمت آماده ورود به بازار

فولکس‌واگن قصد دارد از سال ۲۰۲۶ از معماری الکتریکی چین در خودرو‌های برقی با برند فولکس‌واگن استفاده کند. این شرکت افزود که معماری الکتریکی چین به آن کمک می‌کند تا به هدف کاهش هزینه ۴۰ درصدی برای پلت فرم چینی در مقایسه با پلت فرم MEB خود در آلمان دست یابد. خودروساز آمریکایی تسلا رهبر بازار در این نوع معماری بوده است و برای تولید خودرو‌های کارآمدتر و ارزان‌تر استفاده می‌کند.

رالف براندشتاتر، رئیس و مدیرعامل گروه فولکس چین، به خبرنگاران گفت رقابت بسیار شدید است و ما باید ساختار هزینه خود را برای رقابت در این محیط تطبیق دهیم. این اعلامیه به دنبال شراکتی بود که سال گذشته ایجاد شد که فولکس واگن ۴.۹۹ درصد از اکسپنگ را به قیمت حدود ۷۰۰ میلیون دلار خریداری کرد و قصد داشت تا سال ۲۰۲۶ به طور مشترک دو مدل خودروی الکتریکی با برند فولکس واگن را عرضه کند.

فولکس‌واگن در تلاش است تا سهم بازار چین را که به رقبای محلی از دست داده است، پس بگیرد و در ماه فوریه اعلام کرد که اولین خودرو از دو خودرویی که قصد دارد با اکسپنگ توسعه دهد، یک شاسی‌بلند خواهد بود. خودروسازان گفتند که صرفه جویی در مقیاس و پلت فرم و همکاری نرم افزاری آنها باعث کاهش هزینه‌ها و کاهش ۳۰ درصدی زمان توسعه می‌شود.

فولکس‌واگن عنوان پرفروش‌ترین برند خودروی خود در چین را در اواخر سال ۲۰۲۲ به بی‌وای‌دی واگذار کرد. سهم بازار آن در چین در سال گذشته از ۱۸ درصد در سال ۲۰۱۸ در بحبوحه کاهش فروش موتور احتراقی به ۱۴ درصد کاهش یافت.

طبق گزارش رویترز، این خودروساز آلمانی در تلاش است تا محدوده محصولات خود را در چین گسترش دهد تا مشتریانی را جذب کند، زیرا قیمت فعلی آن بالاتر از قیمت بسیاری از رقبای چینی است. فولکس‌واگن هفته گذشته اعلام کرد که قصد دارد ۲.۵ میلیارد یورو (۲.۶۶ میلیارد دلار) در چین سرمایه‌گذاری کند.

منبع: ایسنا

tags # خودرو لوکس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • جادوی شرق در سمرقند
  • فولکس‌واگن‌های ارزان‌قیمت آماده ورود به بازار
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • بازدید رایگان ابنیه تاریخی سیستان از دریچه منشور ونیز
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • هنر هنرمند باید در خدمت بشریت باشد/ نمایش ۴ تابلو درباره فجایع غزه در ونیز
  • معماری جالب استادیوم سن‌سیرو میلان (فیلم)
  • تهیه نقشه حریم گسلی ۶ شهر ایران
  • گنبد سرخ مراغه کجاست؟