Web Analytics Made Easy - Statcounter

مومنی خنکدار از اجرای مسابقه ترجمه و تفسیر کوتاه از جز ۷ قرآن کریم خبر داد و گفت: روزانه ۳۰ مسابقه در ایام ماه مبارک رمضان از آیات جزء هفتم قرآن برگزار می شود.

«علیرضا مومنی خنکدار» امروز(2اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درساری با بیان اینکه از 6اردیبهشت ماه جاری به مدت 30 روز به همت بچه های مسجد امیرالمومنین(ع) شهرستان قائمشهر برگزار خواهد شد، گفت: روزانه30مسابقه از آیات جزء هفتم قرآن کریم برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اخلاص مسجد امیرالمومنین(علیه السلام) قائمشهر با بیان اینکه محتویات مسابقات در قالب اینفوتایپ، موشن گرافی و فایل pdf در 30 درس ( هر روز یک درس) ارائه می شود، افزود: علاقمندان با ورود به سامانه بچه های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir علاوه بر شرکت در مسابقه و حضور در مرحله قرعه کشی می توانند برای کانون خود کسب امتیاز نمایند.

 

مومنی خنکدار با تاکید براینکه شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است، اظهار کرد: سوالات طراحی شده از ترجمه آیات روزانه در سایت بارگذاری می شود و شرکت کنندگان پس از مطالعه و شرکت در مسابقه در صورت کسب حد نصاب نمره لازم به مرحله قرعه کشی راه می یابند.

 

وی با اشاره به اینکه در پایان هر روز به قید قرعه به سه نفر جوایز نقدی اهدا خواهد شد، افزود: به پنج نفری که بیشترین مشارکت را در طول اجرای مسابقات داشته باشند نیز جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

 

مومنی خنکدار بیان کرد: آزمون نهایی طرح در روز هشت خرداد ازساعت هشت صبح تا 20شب از طریق سامانه بچه های مسجد برگزار و در پایان به 10 نفر برتر جوایز نقدی اهدا می شود.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقه تفسیر کوتاه ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۳۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد چگنی نژاد امروز یکشنبه در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، اظهار داشت: مسجد طراز اسلامی، در سایه تعامل حداکثری میان متولیان مساجد و نهادهای فرهنگی محقق می‌شود.

وی با تجلیل از حمایت‌های ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد، گفت: تعامل حداکثری ادارات و نهادهای فرهنگی با مساجد بستر تقویت فرهنگ دینی و فرهنگ عمومی جامعه است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان اینکه مساجد سنگر هستند، افزود: مسجد طراز اسلامی، در سایه تعامل حداکثری میان متولیان مساجد و نهادهای فرهنگی محقق می‌شود.

چگنی نژاد، تصریح کرد: تحقق مسجد طراز اسلامی منجر به تعالی جایگاه و نقش این اماکن امن الهی در جامعه، تقویت فرهنگ دینی و مقابله با توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

وی با اشاره فعالیت ۴۹۸ کانون فرهنگی هنری عمومی و ۳۸ کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در استان لرستان، افزود: هر قدمی در راستای حمایت از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برداشته شود، منجر به آبادانی معنوی مساجد خواهد شد.

کد خبر 6084420

دیگر خبرها

  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • برپایی نمایشگاه «معلم من یک هیولاست!» در کانون پرورش فکری
  • «راز جزیره» در شبکه امید
  • ایام اوقات فراغت با محوریت مسجد فرصت خودسازی است
  • حضور ۳ فیلم کانون در جشنواره بین‌المللی کودکان لکنوی هند
  • ترجمه «نویسندگی خلاق به زبان ساده» به چاپ دوم رسید