Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-16@06:41:11 GMT

لوور ابوظبی و برگزاری تور کرونایی مجازی

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۳۹۶۶

لوور ابوظبی و برگزاری تور کرونایی مجازی

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از نشنال نوشت: تقریبا یک ماه پس از آن که موزه «لوور ابوظبی» درهایش را به دلیل شیوع ویروس «کرونا» به روی مردم بست، مسوولان این مکان هنری تور مجازی و فعالیت‌های سرگرم‌کننده دیجیتالی برای افرادی که در قرنطینه به سر می‌برند ارائه کرده‌اند.

یکی از خدمات ارائه شده اخیر، تور مجازی نمایشگاه «هنر شوالیه‌گری بین شرق و غرب» است، که مطالعه‌ای جامع بر سنت‌های شوالیه‌گردی در فرهنگ اسلامی و مسیحیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه پیش از تعطیل شدن موزه در تاریخ چهاردهم «مارس» در حال برگزاری بود.

نسخه آنلاین این نمایشگاه که با استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی نیز قابل مشاهده است، تجربه بازدید از گالری‌ها با توضیحات انگلیسی، عربی و فرانسوی را فراهم می‌کند. دسترسی به مجموعه‎‌ای از راهنماهای صوتی به زبان انگلیسی نیز امکان‌پذیر است.

همچنین منابع آموزشی آنلاین برای کودکان نیز در وب‌سایت این گالری موزه درنظر گرفته شده است.

بخش «هنر از خانه» نیز تجربه بازدید از آثار هنری مجموعه‌های مختلف این موزه را در اختیار می‌گذارد.

تا روز بیستم آوریل، شمار مبتلایان به ویروس «کرونا» در امارات متحده عربی ۶۷۸۱ نفر گزارش شده است.

تاریخ بازگشایی اماکن فرهنگی و هنری امارات متحده عربی هنوز اعلام نشده است.

کد خبر 503671 برچسب‌ها هنرهای تجسمی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «مسطورا» گامی مثبت در راستای ارتقای فرهنگ قرآنی در مرکزی

حسین محمودی فر در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به نهادینه کردن مفاهیم و آموزه‌ای قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی مردم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، اقدام به برگزاری نشست‌هایی با انجمن‌ها و نهادهای زیر مجموعه خود از جمله کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، انجمن‌های مختلف هنری، اهالی رسانه، هنرمندان برگزار کرده است‌.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه قرآن کریم در فرهنگسرای اراک همزمان با ماه مبارک رمضان افزود: در این نمایشگاه محفلی برای اطلاع رسانی طرح قرآنی مسطورا جهت بازدید کنندگان از نمایشگاه به ویژه دانش آموزان فراهم شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بیان کرد: انجمن‌های قرآنی وابسته به این اداره کل، حمایت همه جانبه از طرح زندگی با آیه‌ها در جهت حفظ و ترویج علوم و معارف قرآن کریم بین جوانان و نوجوانان داشتند.

وی با بیان اینکه برای مؤثر واقع شدن فعالیت‌های قرآنی، مردم باید مجری و برگزار کننده باشند گفت: انس و الفت جوانان و نوجوانان با آموزه‌های قرآن کریم سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه می‌شود.

محمودی فر افزود: اجرای طرح ملی «مسطورا» اقدامی قرآنی است که با بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی برای ارتقای فرهنگ قرآنی درجامعه گام برداشته و تاکنون در این طرح در راستای نهادینه کردن مبانی کلام الله وحی کارهای مثبتی انجام شده است.

کد خبر 6076995

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه
  • بازگشایی کارخانه ریسباف در هفته فرهنگی اصفهان
  • کارخانه ریسباف باید به موزه ملی اصفهان تبدیل شود
  • نمایشگاه کارتون «بیمارستان منطقه جنگی نیست»
  • برگزاری نمایشگاه آثار هنری در دانشگاه اصفهان
  • نمایش نقاشی‌های نجات‌یافته از آتش «نوتردام»‌
  • نمایش آثار هنرمندان ۲۲ کشور جهان در بوشهر
  • آثار هنرمندان ۲۲ کشور جهان در بوشهر به نمایش درآمد
  • طرح «مسطورا» گامی مثبت در راستای ارتقای فرهنگ قرآنی در مرکزی
  • برپایی نمایشگاه سازه‌های رزینی در نیشابور