Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: در اولین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان در سال ۱۳۹۹ پیرامون رفع مشکلات مالکیتی و صدور اسناد تملیکی در اراضی برآفتاب شهر هفشجان بحث و تصمیم گیری شد.

او با اشاره به ضرورت حفاظت از اراضی ملی و جلوگیری از تعرض و تغییر کاربری غیر قانونی این اراضی اظهار داشت: برای حفظ ثروت ملی و مقابله با تصرفات غیر قانونی لازم است کلیه نهاد‌های متولی با عمل به مسئولیت‌های خود برای تحقق این هدف بزرگ تلاش نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی اضافه کرد: قطعاً برای مقابله با متجاوزان به اراضی ملی و کوتاه کردن دست غاصبان باید اقدامات لازم انجام پذیرد، اما آنچه که می‌تواند در رفع این معضل موجب رضایتمندی بیشتر مردم و جلوگیری از هدر رفت هزینه‌های بیت المال باشد انجام اقدامات پیشگیرانه و اتخاذ تصمیمات دقیق و کارشناسانه است.

او ادامه داد: در این نشست نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز گزارشی از روند صدور مجوز جهت احداث معدن در اراضی بخش بلداجی ارائه نمود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حقوق بیت المال مشکلات مالکیتی تغییر کاربری غیر قانونی اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات کانال‌های آبیاری و زهکشی نخیلات آبپخش پیگیری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر چهارشنبه در بازدید از کانال‌های آبیاری و زهکشی سطح بخش آبپخش اظهار کرد: کانال آبیاری کربلایی حسینی روستای چهار برج پس از اتمام آبیاری نخیلات این روستا و در شهریور ماه لایروبی خواهد شد.

سرپرست بخشداری آب‌پخش افزود: ورودی کانال آبیاری روستای بنار سلیمانی نیز به زودی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان تعریض می‌شود.

وی گفت: کانال آبیاری چغندر که نخیلات روستاهای بنار آزادگان و دشتی اسماعیل خانی را تحت پوشش خود دارد طی هفته‌های آتی و قبل از ورود آب به این کانال لایروبی خواهد شد.

سرپرست بخشداری آب‌پخش عنوان کرد: لوله‌گذاری کانال زهکشی دشتی اسماعیل خانی نیاز به اعتبار حدود ۲ میلیارد تومانی دارد و نیازمند طرح در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و تخصیص اعتبار لازم است.

کد خبر 6087896

دیگر خبرها

  • پیگیری مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ تهران
  • مشکلات کانال‌های آبیاری و زهکشی نخیلات آبپخش پیگیری می شود
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان
  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود
  • ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری بدون اغماض پیگیری می‌شود
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • برخورد قانونی با سودجویان در اراضی کشاورزی وباغی شهرستان نیشابور
  • بازدید بازرس کل لرستان از برخی مناطق شهر خرم آباد