Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@15:29:00 GMT

کشف بیش از ۶ کیلو مواد مخدر توسط پلیس فرودگاه مشهد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۴۵۰۱

کشف بیش از ۶ کیلو مواد مخدر توسط پلیس فرودگاه مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مهری با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای پایش افرادی که سابقه قاچاق مواد مخدر در صنعت هوایی داشتند همکاران من در پلیس فرودگاه مشهد به اطلاعات جدیدی در این ارتباط دست یافتند که با رصد لازم موفق به شناسایی و دستگیری متهم قبل از هر گونه اقدام در این خصوص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: در تجزیه و تحلیل اطلاعات به دست آمده مشخص گردید، فرد مظنون قصد قاچاق تریاک از مبدا استان‌های شرقی به مقصد شهر مشهد توسط خودرو باری در پوشش حمل هندوانه را دارد.

سردار مهری در ادامه بیان داشت: پس از اخذ مجوز قضائی و هماهنگی با پلیس مواد مخدر شهرستان مربوط خودرو مورد نظر در مسیر مشهد شناسایی و متوقف گردید که در بازرسی از آن مقدار ۶ کیلو و ۱۶۰ گرم تریاک کشف و راننده خودرو دستگیر شد.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور در پایان خاطر نشان کرد: پرونده برای متهم تشکیل و به همراه مستندات و کشفیات تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 4906450

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس فرودگاههای کشور فرودگاه مشهد سردار مهری مواد مخدر کشف مواد مخدر ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهرداری تهران شیوع کرونا شهر تهران فاصله گذاری اجتماعی قوه قضاییه کمیته امداد امام خمینی سیدابراهیم رئیسی سازمان تامین اجتماعی ترافیک شبکه شاد پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۴۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند

 سرهنگ حسین باباپور  اعلام کرد: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در جنوب شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را دردستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از چندین روز تحقیقات فنی مشخص شد این زوج جوان سابقه دار به تازگی با مراجعه به مرز‌های شرقی کشور مقادیر قابل توجه‌ای مواد مخدر را تهیه و قصد دارند از طریق محور‌های مواصلاتی آن را به پایتخت منتقل و توزیع کنند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان و شناسایی مسیر حرکتشان در یکی از شهر‌های استان کرمان، بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری آنان آغاز شد.

این مقام انتظامی افزود: با تجمیع اطلاعات بدست آمده موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت متهمان صادر و در ادامه ماموران پس از چندین شبانه روز رصد و پایش دقیق، بامداد روز گذشته موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را قبل از ورود به پایتخت دستگیر و در بازرسی از آنان ۱۴ کیلوو ۷۰۰ گرم شیشه و سه کیلوگرم هروئین کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای ادامه سیر مراحل قانونی به مقام قضائی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند