Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-18@20:18:42 GMT

۹ هزار کولبر صاحب شغل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۴۷۳۵

۹ هزار کولبر صاحب شغل می‌شوند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در رزمایش همدلی برکت که با هدف ایجاد ۱۸۰ هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم با اولویت آسیب‌دیدگان ناشی از بیماری کرونای جدید که با حضور آیت‌الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری سال جدید را به عنوان جهش تولید اعلام کرده است و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام نیز در این خصوص اقداماتی در دست اجرا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این مدت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اقداماتی در راستای افزایش سلامت مردم انجام داده است و تولیداتی در حوزه تجهیزات پزشکی داشته‌ایم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خاطرنشان کرد: اگر در همه این موارد به تولید نگاه نمی‌کردیم با مشکلات بیشتری مواجه می‌شدیم.

وی خاطرنشان کرد: در اوایل اسفند ماه قرارداد خرید ۵۰ میلیون ماسک با یکی از کشورهای اروپایی منعقد کرده‌ایم ولی آنها به تعهدات‌شان عمل نکردند.

مخبر افزود: بلافاصله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خصوص تولید ماسک وارد عمل شد و در حال حاضر روزانه  یک میلیون ماسک تولید می‌کنیم که به زودی به تولید ۴ میلیون ماسک در روز می‌رسیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) افزود: امروز در جریان کرونا آغاز توزیع یک میلیون بسته غذایی و یک میلیون بسته بهداشتی را در سراسر کشور خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس کرونا سامانه پاسخگویی به سؤالات مردم در خصوص این بیماری با سامانه ۴۰۳۰ آغاز کرده‌ایم که بیش از ۸۰ درصد مراجعات به مراکز درمانی با راه‌اندازی این سامانه کم شد.

مخبر خاطرنشان کرد:‌ یکی دیگر از اقدامات خوبی که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در حال انجام ان است رفع مشکلات کوله‌بران است که در این راستا ۳ هزار طرح اشتغال مخصوص کوله‌بران ایجاد کرده‌ایم که می‌تواند اشتغال ۹ هزار کوله‌بر را فراهم کند و همین موضوع موجب جلوگیری از قاچاق کالا هم می‌شود.

کد خبر 503598 برچسب‌ها مشاغل كولبر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مشاغل كولبر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا علیه السلام با پیش نشست ترکیه استانبول برگزار شد.

این پیش نشست پنجشنبه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۶:۳۰ به وقت ایران در دانشگاه آرل استانبول، ترکیه برگزار گردید.

گفتنی است این نشست با مشارکت اساتید جمهوی اسلامی ایران و ترکیه برگزار شد.

کد خبر 6081678 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • فال انبیا فردا جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • کشت و صنعت مغان صاحب برند بذر گندم شد
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • فال انبیا فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • فال انبیا فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • پیام تبریک سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به مناسبت روز ارتش
  • توسعه سطح کاشت گیاهان دارویی با توزیع ۷هزار نهال گل محمدی در سوادکوه
  • انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات
  • برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس