Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد تصمیمات خوبی برای رفاه حال مردم گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج نشست ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار برگزار شد و تصمیماتی در این نشست از جمله در بحث توزیع کالاهای اساسی گرفته شد همچنین در این نشست معلوم شد که ذخیره کالاهای اساسی استان از جمله مرغ و گوشت و شکر و گندم تا چه میزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس در این نشست اعلام شد که در استان 867 هزار عدد ژل تاکنون توزیع شده و همچنین 77 هزار لیتر الکل در استان تولید شده که علاوه بر نیاز کهگیلویه و بویراحمد به استان های دیگر ژل و الکل صادر شده است.

به گزارش فارس معلوم شد که ذخیره برنج و گندم استان به گونه ای است که اکنون 1155 تن ذخیره برنج است شکر 798 تن و همچنین 224 تن گوشت مرغ منجمد و 134 تن گوشت گوساله منجمد ذخیره استان است.

در این نشست تصمیم گرفته شد که قیمت گوشت منجمد روی 40 هزار تومان بسته شود و اعلام شد که استان در ماه رمضان از نظر تامین گوشت مرغ هیچ گونه کمبودی نخواهد داشت.

در این نشست همچنین به یکی از اقدامات خوب با همکاری شهرداری در میوه شب عید اشاره شد که این کار تداوم یافت و تا همین دیروز میوه شب عید توزیع شد و همچنین برای این که قیمت پیاز در استان متعادل شود تعاون روستایی اقدام به خرید پیاز از جیرفت کرد و اکنون در همان غرفه های شب عید توزیع می شود و موجب شد تا قیمت پیاز به 4 تا 5 هزار تومان کاهش یابد که در صورت نیاز برای بقیه محصولات از جمله گوجه هم چنین کاری انجام می‌دهیم.

یکی از پیشنهادت جلسه این بود که اقلام مورد نیاز مردم در ماه رمضان با همکاری تعاون روستایی توزیع شود تا این اقلام و کالاهای ضروری به دست مردم روستایی هم برسد و فقط شهری ها منتفع نشوند.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه رمضان گندم کالاهای اساسی پیاز کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری‌جهرمی: کاهش مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070415 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • میزان اختصاص ارز واردات و نرخ آن اعلام شد
  • کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی
  • آغاز پرداخت ارز کالاهای اساسی از دو روز دیگر
  • بهادری‌جهرمی: کاهش مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو
  • اعلام قیمت خرید تضمینی ۱۲ قلم محصول اساسی زراعی
  • قیمت تضمینی ۱۲ محصول کشاورزی اعلام شد
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت