Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ علیرضا زالی، فرمانده عملیات مقابله با ویروس کرونا در کلانشهر تهران در اخبار شبکه ۵ اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۲۴ بیمار جدید در بخش عادی و ۸۸ مورد جدید در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان تهران بستری شدند و مراجعان به مراکز بهداشتی درمانی به اندازه ۶ درصد رشد عمومی داشته است.

رشد ۶ درصدی بستری در بیمارستان‌های تهران
او ادامه داد: میزان بستری بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه به میزان ۱ درصد و در بخش عادی به میزان ۶ درصد رشد داشته و تعداد ۵۲۱ نفر پس از بهبود یافتگی از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زالی بیان کرد: در حال حاضر مدت اقامت بیماران به میزان ۲.۳ درصد در روز افزایش پیدا کرده است و این مسئله نشان دهنده تغییر الگوی بیماران و طولانی شدن مدت زمان بستری است. بیماران با وضعیت بد حال تری به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: منشا ویروس کرونا به احتمال زیاد خفاش‌ها بوده‌اند نه دستکاری آزمایشگاهی

او افزود: در ماه مبارک رمضان که تهران و کلانشهر‌ها یک زندگی شبانه یعنی از افطار تا سحر شروع می‌کنند. می‌توان شیفت کاری برخی از واحد‌های تولیدی، صنعتی و توزیعی که نیاز به مراجعه افراد ندارند را بر اساس پروتکل‌ها به همان زمان افطار تا سحر منتقل کرد. این کار باعث خواهد شد تا بار ترافیک شهر و میزان تردد با حمل و نقل عمومی کاهش پیدا می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا در ایران علیرضا زالی بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) مهدی تارتار در بیمارستان بستری شد

مهدی تارتار، سرمربی ملوان به دلیل شدت یافتن درد دیسک کمر، عصر امروز راهی بیمارستان شد.

تارتار که در یک هفته گذشته از ناحیه دیسک کمر رنج می‌برد، به دلیل وخامت اوضاع، راهی بیمارستان شد.

او که ظهر دیروز در مراسم یادبود همسر محمدرضا زنوزی حضور یافته بود، بعد از آن به دلیل احساس درد شدید در بیمارستان بستری شد. گفته می‌شود ایستادن کنار خط در بازی با پرسپولیس، علت اصلی تشدید درد او بوده است.

تارتار دو سال پیش تحت عمل جراحی دیسک کمر قرار گرفته بود، اما به نظر می‌رسد این بار نیز کمر او دچار مشکل شده است. با این حال، تارتار پس از بهبود نسبی، ساعتی پیش از بیمارستان مرخص شد، اما همچنان تحت نظر قرار دارد.


منبع: طرفداری

دیگر خبرها

  • ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در اصفهان از خدمات انتقال خون استفاده می‌کنند
  • وجود بیش از ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در استان اصفهان
  • رازهای سر به مُهر پرستاران در بیمارستان‌ها
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از حجم پا تشخیص می‌دهد
  • رصد پا با هوش مصنوعی برای جلوگیری از نارسایی قلبی
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از طریق حجم پا تشخیص می‌دهد
  • (عکس) مهدی تارتار در بیمارستان بستری شد
  • صرفه‌جویی ناشی از تاثیر «پیگیری بیمار» بر شاخص‌های «بستری مجدد» بررسی می‌شود
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان برای اولین بار انجام شد