Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@04:01:15 GMT

شکایت لوریس کاریوس از بشیکتاش در فیفا

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۶۲۱۷

شکایت لوریس کاریوس از بشیکتاش در فیفا

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، براساس اعلام یکی از اعضای باشگاه بشیکتاش ترکیه، لوریس کاریوس به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از این باشگاه شکایت خواهد کرد.

این دروازه بان آلمانی با قراردادی قرضی از لیورپول به بشیکتاش پیوسته، اما قصد دارد پس از دریافت مطالباتش از این تیم ترکیه‌ای جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: لیورپول یک گام دیگر به جذب پدیده آلمانی نزدیک‌ شد

او پس از اشتباه مهلک در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید، دیگر فرصت ایستادن درون دروازه قرمز‌ها را پیدا نکرد و تصمیم گرفت برای فرار از نیمکت نشینی به سوپرلیگ ترکیه نقل مکان کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بشیکتاش لیورپول لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دودستگی در بارسلونا با حمله تند گوندوگان

به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوگان وقتی بارسا می‌بازد، به بلای تیم تبدیل می‌شود. 

هافبک آلمانی پیش از این در ال کلاسیکوی رفت لالیگا رفتار برخی از هم تیمی‌هایش پس از بازی را محکوم کرده بود که به جای ناراحتی از شکست، با تلفن همراه خود مشغول بودند. در آن مقطع باشگاه مجبور به واکنش شد تا معضل بیشتر نشود.

6 ماه بعد، گوندوگان پس از حذف بارسا مقابل PSG، بار دیگر صراحتا از این تیم انتقاد کرد و به برخی از هم تیمی‌های خود اشاره داشت، اگرچه مستقیما نامی‌ ذکر نکرد. اما نیازی هم نبود، زیرا مشخص بود او به رونالد آرائوخو انتقاد داشت و اینکه چقدر بچه گانه کارت قرمز گرفت و روند بازی از دست بارسا در رفت.

طبق ادعای آاس، واکنش تیم به اندازه دفعه قبل قوی و منفی نبود. در واقع، بسیاری از هم تیمی‌ها از صحبت‌های ایلکای حمایت کردند. به او اصرار هم نشده که اظهاراتش را مثل 6 ماه قبل تعدیل کند. حالا همه گوندوگان را بهتر می‌شناسند و می‌دانند او تا چه اندازه در بیان نظراتش صریح است. فعلا اکثریت رختکن حامی‌ستاره آلمانی هستند و برخی نیز مدافع آرائوخو. یک دو دستگی در رختکن که در آن گوندوگان حامیان بیشتری دارد.

دیگر خبرها

  • دودستگی در بارسلونا با حمله تند گوندوگان
  • حرف‌های تند ستاره خارجی لیگ: این رسمش نبود!
  • یک تیم لیگ برتری در آستانه‌ی محرومیت
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا
  • شکایت دو برزیلی از مس رفسنجان به فیفا!
  • مس رفسنجان در خطر محکومیت فیفایی جدید!
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا/دوباره پنجره بسته می‌شود؟
  • فرمول استقلال برای کاهش خسارت تعیین شده توسط فیفا
  • هفته نحس لیورپول با 68 شوت به دروازه!
  • محمد صلاح در پشت دروازه‌های آنفیلد گم شد