Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@00:21:56 GMT

جزئیات تیراندازی بامداد سه شنبه در اسلامشهر

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۶۳۳۸

جزئیات تیراندازی بامداد سه شنبه در اسلامشهر

آفتاب‌‌نیوز :

فرمانده انتظامی اسلامشهر گفت: سرنشینان خودرو پس از اطلاع از حضور پلیس به سوی مأمور فرماندهی انتظامی اسلامشهر شلیک می‌کنند، اما پلیس به سرعت اقدام به شلیک گلوله به سوی افراد خاطی می‌کند. متأسفانه یکی از آنها که مسلح به سلاح کمری بود، از محل حادثه متواری شد و در ادامه با تماس مأمور با مرکز پیام هر سه نفر به همراه یک قبضه سلاح شکاری لوله بلند، ۷۴ عدد فشنگ کالیبر ۱۲، یک عدد قمه، یک عدد چاقو و یک جفت پلاک خودرو که همان روز از شهرستان قدس به سرقت رفته بود و نیز یک جفت پلاک دیگر بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیراندازی خفت گیری اسلام شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل

  سرهنگ علیرضا دلیری  اظهار داشت: در پی گزارش دریافتی از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع دو فقره تیراندازی منجر به تخریب و رعب وحشت درسطح محلات شهرستان زابل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس شهرستان زابل قرار گرفت.

   این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی با انجام کار‌های تخصصی و اطلاعاتی موفق به شناسایی دو نفر از عوامل اصلی این تیراندازی و شرارت‌ها شده و در دو عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

  سرهنگ "دلیری" با بیان اینکه متهمان دستگیر شده دارای سابقه شرارت در سطح شهرستان زابل بودند افزود: متهمان در همان بازجویی‌های اولیه به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • ماجرای شنیده شدن صدای شدید در اصفهان / فرمانده‌کل ارتش: انفجار مربوط به تیراندازی پدافند به شئ مشکوکی بوده
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • تمرین پدافندی و رزمایش؛ علت شنیده شدن صدای تیراندازی در سرپل‌ذهاب
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • شلیک ۲ شرور به مرد زاهدانی در خیابان
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت