Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ کرمی با اشاره به جزئیات تیراندازی بامداد روز گذشته در اسلامشهر، اظهار داشت: بامداد سه‌شنبه دوم اردیبهشت ماه یکی از مأموران پلیس در حال گشت‌زنی در سطح شهرستان متوجه حضور مشکوک ۴ فرد مسلح در یک خودرو پژو پارس سفید فاقد پلاک شد که دستور توقف صادر می‌کند.

وی ادامه داد: سرنشینان خودرو که همگی مسلح بودند به سمت مأمور نیروی انتظامی شلیک می‌کنند که در پی این عکس‌العمل مأمور خدوم نیروی انتظامی، یکی از افراد مسلح از ناحیه دست مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: پس از اصابت گلوله به یکی از متخلفان و تیراندازی به سمت خودرو مشکوک، و تماس مأمور نیروی انتظامی با مرکز، افراد متخلف از ماشین پیاده و یکی از آن‌ها از محل متواری و ۳ سرنشین دیگر خودرو دستگیر می‌شوند.

 وی همچنین افزود: از سرنشینان خودرو سرقت شده یک قبضه اسلحه جنگی به همراه ۷۷ عدد فشنگ کشف و  تحویل مراجع ذیصلاح شده است.

 فرمانده نیروی انتظامی اسلامشهر در پایان خاطرنشان کرد: تلاش برای دستگیری فرد متواری ادامه دارد و هیچ کس را از قانون‌گریزی نیست.

کد خبر 503759 برچسب‌ها حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث ایران نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۶۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان فرمانده نیروی زمینی ارتش برای اسرائیل بعد از تیراندازی به اشیا مشکوک در آسمان اصفهان

امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش پیش از خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران-۳۱ فروردین ماه- گفت: با اشاره به عملیات «وعده صادق»، گفت: نیرو‌های مسلح کشورمان با پیروزی‌های غرور آفرین بار دیگر توانستند لبیک گوی امام انقلاب باشند و در این عملیات ولایت مداری نیرو‌های مسلح به منصه ظهور رسید.

بنابر گزارش ایرنا، وی افزود: عملیات وعده صادق دستاورد‌های تاریخی دارد که به چهار دستاورد آن اشاره خواهم کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش دستاورد اول عملیات وعده صادق را تحقق آیات قرآن خواند و با اشاره به سوره عنکبوت گفت: این آیه الهی وعده خدا را محقق کرد، چون پهپاد‌ها و موشک‌های نقطه زن نیرو‌های هوایی از گنبد آهنین عبور کردند و این درس عبرتی برای رژیم صهیونیستی بود.

امیر حیدری دستاورد دوم این عملیات را محقق کردن فرامین امام انقلاب دانست و گفت:رهبر انقلاب در خطبه‌های عید سعید فطر امسال فرمودند: رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد و رزمندگان سپاه اسلام با کمک ارتش جمهوری اسلامی آنها را تنبیه کردند و این رژیم بداند که اگر دست از پا خطا کند این دفعه سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به وقایع شب گذشته در اصفهان هم گفت: اگر اشیا پرنده مشکوک در آسمان کشور عرض اندام کنند مورد آماج پدافند هوایی قدرتمند ما قرار خواهند گرفت و بی نصیب هم نخواهند بود، هر چند اشیاء دیشب مشکوک بودند، اما پدافندی کشورمان با هوشمندی برخورد کرد.

 

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • خط و نشان فرمانده نیروی زمینی ارتش برای اسرائیل بعد از تیراندازی به اشیا مشکوک در آسمان اصفهان
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین