Web Analytics Made Easy - Statcounter

واکنش علی مطهری به محکومیت محمود صادقی به حبس با شکایت صادق لاریجانی: حکم محکومیت آقای محمود صادقی موجب تعجب است. سوال آقای صادقی از آقای صادق لاریجانی این بود که موجودی حساب‌های بانکی ۶۳ گانه قوه قضائیه چگونه هزینه می شود؟بدون آنکه کسی رامتهم کرده باشد. اگر یک نماینده نتواند چنین سوالی را مطرح کند پس مجلس به چه دردی می خورد؟ جو بایدن گفته است که دوست دارد در انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر یک «اوباما»، البته نه باراک بلکه میشل به عنوان معاون، در کنار وی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه به تازگی از علی لاریجانی تست کرونا گرفته شده است، اظهار داشت: در این تست مشخص شد که هنوز وجود ویروس کرونا در بدن او وجود دارد و جواب تست در زمینه بیماری کرونا منفی نشده است. سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس تصمیم هیئت رئیسه، مجلس هفته آینده برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه تعطیل است و جلسات علنی مجلس از ۱۴ اردیبهشت تا ششم خرداد ماه هفته‌ای سه روز برگزار خواهد شد. برونو لومر، وزیر اقتصاد فرانسه: کاهش بهای نفت، خطری برای اقتصاد جهانی است. کشورهای آفریقایی تا حد زیادی وابسته به درآمدهای نفتی هستند که به طور خاص درمعرض افت قیمت ها قرار دارد. رییس‌جمهوری در تماس تلفنی با نخست وزیر اسپانیا: آماده هستیم تجربیات خود را در زمینه مقابله با ویروس کرونا به اشتراک بگذاریم. اتحادیه اروپا و اسپانیا به وظیفه خود در مقابل اقدامات غیرقانونی آمریکا عمل کنند. در صورتی که کشورهای مقابل به همه تعهدات خود عمل کنند، ما نیز به تعهدات خود باز خواهیم گشت. وزیر صنعت، معدن و تجارت: امروز تولید روزانه ماسک صنعتی و صنفی به حدود 6 میلیون عدد رسیده است. ذخایر کالاهای اساسی، هم اکنون در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران: با توجه به لغو طرح ترافیک، وضعیت ترافیکی تهران در محدوده مرکزی و کاهش آلودگی هوا در روزهای اخیر نسبت به روزهای عادی که طرح ترافیک اجرا می‌شد، ۷۰ درصد افزایش داشته است. #فوتوـ نیوزـ تابناک روسای جمهوری روسیه و ترکیه ظهر امروز سه شنبه درباره تازه ترین تحولات سوریه و همچنین اقدامات مشترک برای مقابله با بیماری فراگیر کرونا تلفنی تبادل نظر کردند. طرفین ابراز آمادگی کردند تلاش‌های مشترک برای مبارزه با این ویروس بویژه در چارچوب وزارتخانه‌های بهداشت و سایر ادارات زیرمجموعه دو کشور را گسترش دهند و همکاری تنگاتنگ به منظور بازگشت اتباع روسیه و ترکیه به میهن خود را ادامه دهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا جهش تولید وام یک میلیونی وست تگزاس اینترمیدیت قیمت نفت علی مطهری محمود صادقی آملی لاریجانی ویروس کرونا جهش تولید وام یک میلیونی وست تگزاس اینترمیدیت قیمت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی اسرائیل: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرمانده هوافضای سپاه: ادعای نفوذ آمریکائی‌ها در سیستم موشکی ایران دروغ است فرمانده هوافضای سپاه: کارخانجات تولیدی خود را در اعماق زمین و به صورت محرمانه تعبیه کرده ایم

دیگر خبرها

  • واکنش به ادعاهای مطرح شده در بیانیه‌ سران اروپا | تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی قرار نمی‌گیریم
  • اگر پنجشنبه‌ها تعطیل شود، کارگران هم تعطیل هستند
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل کارگران هم می‌شود؟
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی اسرائیل: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران
  • اولین واکنش احمدی‌نژاد به حمله تلافی‌جویانه سپاه
  • واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • اولین واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل