Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بهره برداری سه کارگاه تولید دستکش توسط خادمان شهدای سازمان اردویی و راهیان نور سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

سرهنگ "جهانگیر انصاری" امروز سه شنبه دوم اردیبهشت در آیین افتتاح یکی از این کارگاه ها در یاسوج افزود: این سه کارگاه در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت راه اندازی شده اند و با استفاده از ظرفیت ۱۳ دستگاه، روزانه ۱۵ هزار دستکش تولید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: دستکش های تولیدی در اختیار مجموعه استان قرار می گیرد و از ظرفیت آنها در بحث قرارگاه زیستی استفاده خواهد شد. 
جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) است و این پروژه ها نیز به میمنت این روز افتتاح کردیم تا به مردم عزیز استانمان خدمت کنیم.
انصاری ادامه داد: از آغاز اعلام شیوع ویروس کرونا سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و بسیج با همکاری برخی نهادها کارگاه های تولید ماسک، دستکش، لباس بیمارستانی، مواد ضدعفونی و ... راه اندازی کرده اند.
وی اظهار کرد: تاکنون ۵۷۰ هزار ماسک و ۳۰ هزار جفت دستکش در این کارگاه ها تولید، که بخشی بین مردم توزیع شد و بخشی نیز آماده توزیع است.
به گزارش ایسنا، جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: افزون بر ۱۵ هزار بسته معیشتی و بهداشتی نیز بین مردم کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کارگاه تولید ماسک سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد کروناویروس کهگیلویه و بویراحمد سپاه فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در بارش های اخیر در تنگ رواق ۷ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶،چیتاب ۶، کریک ۵، دشت بز ۴، مارگون ۳، سی سخت ۲.۶
 فرودگاه یاسوج یک میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
  • تولید سالانه ۲۰۷ کیلو گرم ژل رویال در کهگیلویه و بویراحمد
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند