Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@05:53:38 GMT

اخذ مجوزهای لازم برای احداث بوم گردی امری ضروری است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۸۰۹۰

اخذ مجوزهای لازم برای احداث بوم گردی امری ضروری است

ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: احداث اقامتگاهای بوم گردی از ظرفیت‌های ویژه سرمایه‌گذاری برای لرستان محسوب می‌شود که میراث فرهنگی بایستی در خصوص اخذ مجوزهای لازم موارد قانونی را به‌صورت کامل رعایت کند.

مهندس گودرز امیری در جلسه کارگروه امور زیربنایی، اظهار کرد: تصمیم‌گیری در خصوص احداث و واگذاری زمین همچنین تعیین کاربری طرح سیلیکون جامد گرید متالوژی خارج از حریم شهر بروجرد موکول به تصمیم شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: هرگونه واگذاری اراضی ملی به اشخاص پس از طی مراحل قانونی و تصویب مراجع ذیصلاح بلامانع است.

این مسئول تصریح کرد: افرادی که مجوز احداث مراکز بوم گردی اخذ کرده‌اند می‌بایست حداکثر ظرف مدت ۶ ماه پس از دریافت تسهیلات شروع بکار نموده در غیر این صورت مجوزهای مربوطه باطل و فاقد اعتبار است و حسب ضرورت می‌بایست مراحل اخذ مجوز مجدداً طی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: بوم گردی‌هایی که شروع بکار کرده و مجوزهای لازم را ندارند می‌بایست به کمیسیون ماده ۹۹ ارجاع و پس از بررسی‌های کامل و اخذ مجوزهای قانونی ادامه کار بلامانع است.

امیری اضافه کرد: به‌طورکلی افرادی که متقاضی سرمایه‌گذاری در هرمکانی هستند اگر در آن محل بنایی احداث شده باشد بایستی ابتدا تخلفات ساختمانی به کمیسیون ماده ۹۹ ارجاع و پس از گذراندن مراحل قانونی تصمیمات لازم در کارگروه گرفته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استانداري اقامتگاه بوم گردی بوم گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۸۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹هزار و ۹۷۵پروانه کسب در لرستان الکترونیکی شد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان گفت: ۱۹ هزار و ۹۷۵پروانه کسب کاغذی در این استان الکترونیکی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، علی محمدی، ظهر امروز، در جمع خبرنگاران گفت: مجوزهای قدیمی و کاغذی بر اساس حکم تبصره 7 ماده 1 قانون تسهیل صدور مجوزها باید به مجوز الکترونیکی (شناسه‌ یکتا) تبدیل شود.

او اضافه کرد: صاحبان کسب‌وکارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب‌وکار کشور qr.mojavez.ir نباشد برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل می‌شوند.

صدور 17 هزار و 388 مجوز کسب‌وکار در لرستان

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند با گوشی همراه خود و ورود سه کد در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، به‌سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) را دریافت کنند.

محمدی یادآور شد: مهلت تبدیل مجوزهای قدیمی و کاغذی به شناسه یکتا تا پایان اردیبهشت‌ماه سال‌جاری تمدید شده‌ است و بانک‌ها و مراکز دولتی از ابتدای سال 1403 به دارندگان مجوزهای قدیمی خدماتی ارائه نخواهند داد.

به گفته مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان 66 هزار و 525 مجوز کاغذی در این استان وجود دارد.

انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • اقدام ایران در حمله به رژیم صهیونیستی ضروری و متناسب بود + ویدئو
  • آیا نصب داون پایپ روی خودروهای توربوشارژ امری ضروری است؟
  • بازدید فرماندار ورامین از مراحل پایانی جاده روستایی احمد آباد، علی آباد و باغ خواص
  • سرعت در احداث تله کابین علی آبادکتول/مجوزهای زیست‌محیطی اخذ شد
  • بازنگری طرح هادی روستایی امری ضروری است
  • اصلاح روند صدور مجوزهای ایجاد ‌واحدهای‌ تولیدی و صنعتی ضروری است
  • ۱۹هزار و ۹۷۵پروانه کسب در لرستان الکترونیکی شد
  • همه مجوزهای کاغذی باید تا ۲۵ اردیبهشت الکترونیکی شوند
  • فرصت محدود فعالان اقتصادی برای تبدیل مجوزهای کاغذی
  • هرچه زودتر مجوزهای کاغذی تان را الکترونیکی کنید