Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «محمود الزهار» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی اظهار داشت: قانون جدید رژیم صهیونیستی در رابطه با مصادره اموال و دارایی‌ خانواده‌های اسرای فلسطینی، نژاپرستانه، غیراخلاقی و مغایر با مبانی حقوق بشر و قوانین بین‌الملل است.

الزهار اعلام کرد که ادامه تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی و تصویب قوانین نژادپرستانه در حق آنها به منظور تضعیف عزم و اراده اسرا همزمان با سالگرد روز اسیر، جنایتی دیگر از سوی این رژیم در حق اسرای فلسطینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد که مجلس قانونگذاری فلسطین هرگز پشت اسرای فلسطینی را که با جان و مال خود و برای دفاع از فلسطین با دشمن صهیونیستی به مقابله روی آورده اند، خالی نمی‌کند.

این مقام فلسطینی عنوان کرد که مجلس قانونگذاری فلسطین از تمامی نهادهای حقوقی و بین‌المللی می‌خواهد سریعاً مداخله کرده و رژیم صهیونیستی را برای تضمین حقوق مشروع اسرای فلسطینی تحت فشار قرار دهند.

کد خبر 4906659

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود الزهار فلسطین رژیم صهیونیستی ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی عربستان سعودی دونالد ترامپ روسیه سوریه ترکیه شیوع کرونا فلسطین لیبی قربانیان کرونا ایران اسرای فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های اسرای صهیونیست: بدترین نخست‌وزیر، برو!

خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه و حامیان آن‌ها که از بی‌توجهی کابینه رژیم اشغالگر به سرنوشت فرزندان خود خشمگین هستند، خواستار کناره‌گیری نخست‌وزیر این رژیم از سمتش شدند.

به گزارش ایسنا، «غی بن درور» ۵۴ ساله که در تظاهرات در مقابل خانه نتانیاهو در «قیساریه» شرکت کرده بود به خبرنگاران گفت: «من در تظاهرات علیه بدترین نخست‌وزیر تاریخ اسرائیل شرکت کرده‌ام.»

طبق گزارش شبکه المیادین، وی گفت: نتانیاهو نمی‌خواهد اسرا به اسرائیل بازگردند؛ چراکه وی نمی‌خواهد جنگ پایان یابد، چون در چنین صورتی باید به زندان برود.

«یائل بن بورات» وکیل ۶۲ ساله صهیونیست نیز که در این تظاهرات حضور داشت، اظهار کرد: ما اینجا هستیم تا با خانواده‌های اسرا ابراز همدردی و همبستگی کنیم.

وی افزود: من نمی‌خواهم این عید (عید یهودی پسح) را در حالی جشن بگیرم که بسیاری از برادران و خواهران ما هنوز در غزه هستند.

این وکیل صهیونیست ادامه داد: همه ما معتقدیم که او (نتانیاهو) مسئول فاجعه وحشتناکی است که در هفتم اکتبر رخ داد و وی در مذاکره برای آزادی اسرا نیز شکست خورده است.

معترضان همچنین خواستار کناره گیری نتانیاهو از سمت خود شدند و گفتند که او در مدیریت جنگ و بازگرداندن اسرا شکست خورده است و نمی‌تواند در قدرت بماند.

همزمان با این فعالیت اعتراضی، تعدادی از خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه برای اطلاع از آخرین تحولات پرونده تبادل اسرا، با «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار کردند.

مادر یکی از این اسرا پس از دیدار با گالانت گفت آنچه که خانواده‌ها عملا در این دیدار شنیده‌اند این است که هیچ راه حلی وجود ندارد و نهاد امنیتی رژیم اشغالگر نمی‌داند چگونه اسرا را بازگرداند.

وی افزود: نسبت به رهبران فعلی احساس ناامیدی می‌کنیم و از آن‌ها می‌خواهیم استعفای خود را ارائه دهند و جا را برای رهبری دیگر که بتواند راه حل ارائه دهد باز کنند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه و حامیان آن‌ها کابینه رژیم صهیونیستی را مقصر ماندن فرزندان خود در اسارت می‌دانند.

مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس، هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصر بفردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» انجام داد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند. این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از یک وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی به نبش قبر اجساد بیمارستان غزه اعتراف کرد
  • زیرپوست وتوی کشور فلسطین
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دویستمین روز جنگ+ تصاویر
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: بدترین نخست‌وزیر، برو!
  • چگونه رژیم صهیونیستی شکل گرفت؟ | در ارتش به یک هیولا تبدیل شدم
  • رویکرد متناقض آمریکا در قبال مساله فلسطین
  • شهادت ۲۶ فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب غزه
  • افزایش شمار اسیران کرانه باختری
  • بازی اختاپوس، بازی مرکب با هدف حذف بازنده