Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسانی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، می توان از ظرفیت فضای مجازی در جهت تقویت و ترویج آموزه های قرآنی و دینی استفاده کرد.

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت:  با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری جلسات حضوری قرآن کریم در ماه مبارک رمضان، امسال می توان از ظرفیت فضای مجازی در جهت نشر و ترویج آموزه های قرآنی و دینی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، به اقدامات سال گذشته این اداره در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: حمایت از دستگاههای متولی برای برگزاری مسابقات قرآنی، پیگیری تجهیزات برای موسسات قرآنی، تشکیل جلسات کارگروه قرآنی از برخی اقدامات صورت گرفته است.

 

وی ادامه داد: برگزاری هجدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور 5 هزار نفر قرآن آموز، برگزاری 7 نمایشگاه قرآن کریم در شهرستانهای استان، تجلیل از قعالان قرآنی در حوزه نشر از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته بود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بیان کرد: برگزاری 4 جلسه شورای قرآنی ، دیدار فعالان قرآنی استان با استاندار محترم، پیگیری و برنامه ریزی جهت برگزاری نمایشگاه قرآن در ماه مبارک رمضان از فعالیت های انجام شده در حوزه قرآن است.

 

احسانی اظهار داشت: در سال جدید معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با انسجام و هماهنگی بیشتری فعالیت های قرآنی را انجام می دهد.

 

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان همدان مدیر کل ارشاد ماه رمضان ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج زندگی قرآنی در جامعه امروزی ضروری است

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)،حجت الاسلام محمد عدیده در مراسم تجلیل از فعالین قرآنی این منطقه، با بیان اینکه در مشهد زمینه‌ های فعالیت فرهنگی قرآنی زیادی وجود دارد، اظهار کرد: در مشهد فرصت پرداختن به فرهنگ قرآنی مهیاست و باید آنچه که لازمه زندگی است، از قرآن کریم دریافت و استخراج کنیم.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور افزود: مسلماً قرآن کتاب زندگی همه ماست و نباید بدون استفاده در کنج خانه‌ها بماند، بلکه آیات قرآن به ما قائده زندگی کردن را می‌آموزد و باید از آن بهره برد.

وی با اشاره به حفظ قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه اظهار کرد: امروزه تلاوت‌ها و قرائت‌های قرآن کریم و فعالیت‌های قرآنی نسبت به قبل پیشرفت چشمگیری داشته است، اما تا قرآنی شدن جامعه و رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم. 

عدیده با بیان اینکه خانه‌ها و مؤسسات قرآنی نماد حرکت مردمی در فرهنگ دینی ما هستند و باید روز به روز تقویت شوند، خاطر نشان کرد: نگاه ما نگاه تربیت محور و فراتر از قرائت و تلاوت قرآن کریم است و باید سبک و قواعد قرآنی در زندگی مردم جاری شود.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با اشاره به اینکه همه باید برای حفظ قرآن کریم تلاش و دامنه جامعه قرآنی را گسترش دهیم، تصریح کرد: اگر جلسات خانگی قرآن کریم با رویکرد تربیت قرآنی در منازل باب شود، جوانان و نوجوانان با قرآن کریم انس خواهند گرفت.

فاطمه سعادتیان

دیگر خبرها

  • ترویج زندگی قرآنی در جامعه امروزی ضروری است
  • روایتی از توصیف جالب رهبر انقلاب از مجری سرشناس تلویزیون
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا
  • چهار روایت معتبر از سبک زندگی با آموزه های قرآنی
  • مهلت شرکت در جشنواره مسطورا تمدید شد
  • ۱۱۲ ویژه برنامه قرآنی در سوادکوه اجرا شد
  • تعامل تمییز و دلچسب با مردم در طرح «زندگی با آیه ها»
  • تجلیل از فعالان و قاریان قرآنی در حسینیه امیرالمومنین اصفهان + فلم
  • تجلیل از فعالان و قاریان قرآنی در حسینیه امیرالمومنین اصفهان
  • استقبال بیش از ۷۰ هزار نفر از طرح زندگی با آیه‌ها