Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی تندگویان با بیان اینکه از هفته گذشته پرداخت وام ازدواج ۵۰ میلیونی آغاز شده است، گفت: با توجه به بخشنامه بانک مرکزی پیش‌بینی ما این است که تا خرداد ماه تمام‌ شبکه بانکی برای پرداخت وام وارد عمل شوند.

وی در ادامه نسبت به فعالیت و سودجویی سایت‌های غیررسمی برای ثبت درخواست وام ازدواج هشدار داد و گفت: متاسفانه سایت‌هایی تحت عناوین مختلف از جمله مشاوره وام ازدواج، انتقال وام ازدواج، خرید و فروش وام ازدواج و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مشغول فعالیت هستند. در این سایت‌ها به محض ورود کاربر، آنها به لینک دیگری برای پرداخت هزینه مشاوره یا درصد انجام کار و ...منتقل می‌شوند.

معاون امور جوانان با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان، لینکی غیر از سامانه تسهیلات قرض الحسنه وام قرض الحسنه بانک مرکزی به آدرسhttps://ve.cbi.ir برای ثبت درخواست وام ازدواج معتبر نیست، اظهار کرد: جوانان متقاضی وام ازدواج صرفا باید به این لینک مراجعه کنند، چرا که مراجعه به سایر سایت‌های غیرمرتبط با خطر سوء استفاده مالی از آنان همراه است.

تندگویان با اشاره به اینکه در این رابطه نامه‌ای نیز از سوی معاونت جوانان به پلیس فتا ارسال شده است، تصریح کرد: فعالیت تمام سایت‌های دیگر غیر از سامانه بانک‌ مرکزی غیرقانونی است و منجر به کلاهبرداری از کاربران خواهد شد.

وی در ادامه به موضوع کسر اقساط وام قرض الحسنه ازدواج جوانان از سوی برخی بانک‌ها برخلاف ابلاغیه بانک مرکزی اشاره کرد و گفت: همچنان گزارش‌هایی مبنی بر کسر اقساط یا عدم برگشت مبلغ اقساط به حساب افراد به دست معاونت جوانان می‌رسد. این افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه بانک مرکزی، از بخش امکانات سایت و در ادامه سامانه ثبت شکایات این موارد را اعلام کنند تا پیگیری‌های لازم صورت بگیرد.

معاون امور جوانان توضیح داد: این افراد باید شماره تسهیلات، شماره شعبه دریافت وام و موضوع پیش آمده مانند کسر اقساط را در سامانه مذکور توضیح دهند تا بانک مرکزی برای رفع مشکل آنها اقدام کند.

۴۷۲۳۲

کد خبر 1379777

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وام ازدواج وام ازدواج بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام مهدوی‌مطلق ظهر چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بویراحمد افزود: هر چه در بحث ازدواج در مسئله جوانان خوب کار شود، معضلات و مشکلات اجتماعی کمتر می‌شود.

وی بیان داشت: راهبرد کلان کشور، جوانی جمعیت و جمعیت سازی است است اما با وجود مشکلاتی که جوانان در بحث ازدواج دارند این امر میسر نمی‌شود.

مهدوی مطلق اظهار داشت: دستگاه‌های دولتی ظرفیت خود را در اختیار ازدواج جوانان قرار دهند و تمامی دستگاه‌های دولتی، نهادهای عمومی و دستگاهی اجرایی که دارای امکانات رفاهی، فرهنگسرا و تالار، باشگاه و اردوگاه‌ها و هسته‌های مشاوره هستند، موظف‌اند با هماهنگی کمیته ساماندهی ازدواج، فضاهای مذکور را برای برگزاری جشن و مراسم ازدواج در اختیار زوج‌های واجدالشرایط قرار دهند.

کد خبر 6087647

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال
  • سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست بازداشت شد
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان
  • بازداشت سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست
  • سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان بازداشت شد