Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، پیرو انتشار اخباری مبنی بر واریز وام یک میلیون تومانی، روابط عمومی بانک مرکزی به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند در حال حاضر لیست سرپرستان خانوار متقاضی از طرف وزارت کار در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌ها قرار گرفته است.

لازم به ذکر است طبق توافق انجام شده چنانچه لیست مذکور تا ظهر چهارشنبه به بانک مرکزی ارسال شود، این بانک با هماهنگی بانک‌های عامل طی حداقل ۲۴ ساعت نسبت به واریز تسهیلات اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بانک مرکزی بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متقاضیان وام ۳۰۰ میلیونی بخوانند

طرح‌ «مهربانی ملی» خدمتی دیگر از بانک ملی ایران است که مشتریان و متقاضیان وام می توانند تا سقف سه میلیارد ریال وام قرض الحسنه دریافت کنند. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،  در طرح پرداخت وام قرض الحسنه «مهربانی ملی» که با شعار سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است، متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه در این بانک از مزایای این وام بهره مند شوند.

مشتریان و متقاضیان وام می توانند با مراجعه به هریک از شعب بانک ملی ایران به صورت حضوری و یا با وارد شدن به سامانه بام به صورت غیر حضوری (قسمت خدمات حساب - افتتاح حساب – نوع حساب (قرض الحسنه طرح مهربانی) افتتاح حساب کنند و در کمترین زمان ممکن تا سقف سه میلیارد ریال (300 میلیون تومان) با یک ضامن و با کارمزد 4 درصد وام دریافت کنند. 

این طرح امتیازی است و مشتریان براساس مبلغی که از یک ماه تا 12 ماه سپرده گذاری می کنند امکان دریافت این وام را دارند. 

همچنین متقاضیان می توانند با مراجعه به  لینک محاسبه گر سپرده و تسهیلات،  با توجه به مدت ماندگاری و زمان بازپرداخت، از میزان مبلغ این وام مطلع شوند.  در این بخش متقاضی باید گزینه سپرده را انتخاب و سپس در قسمت مبلغ سپرده ، مبلغ مورد نظر را درج و بر روی کلید محاسبه کلیک نماید تا اطلاعات کامل برای مشتری مشخص شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توهین بارسایی‌ها به دمبله: بیا این پول را بگیر خائن!
  • متقاضیان وام ۳۰۰ میلیونی بخوانند
  • لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 لو رفت
  • لیگ ملت‌ها: گزینه جنجالی ایران لیست داد
  • زمان واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳ + جدول واریزی تمامی دهک‌ها
  • یارانه نقدی چه کسانی واریز شد؟
  • یارانه ۳ دهک اول واریز شد
  • برای این افراد یارانه۴۰۰ هزار تومانی واریز شد
  • اهدای ۱۱ قطعه زمین رایگان به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد البرز
  • یارانه دهک‌ های ۱ تا ۳ واریز شد