Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مسئولان نیروهای سوریه دموکراتیک از آمادگی ترکیه برای حمله گسترده به شمال و شرق سوریه خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه العربی پرس، یک از مسئولان نیروهای سوریه دموکراتیک در جبهه‌های عین عیسی واقع در حومه شمالی رقه به نام "اردال کوبانی" گفت، اطلاعات نشان می‌دهد که ترکیه در حال آماده‌سازی برای انجام حمله گسترده به شمال و شرق سوریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفت‌وگو با پایگاه‌های خبری کُرد افزود: "اشغال‌گران از وضعیت موجود برای اشغال مناطق بیشتر استفاده کرده و غیرنظامیان را به عمد هدف قرار می‌دهند. مردم در دو جبهه مبارزه با ویروس کرونا و حملات ارتش اشغال‌گر ترکیه مقاومت می‌کنند، چراکه این کشور تلاش دارد کرونا را به مناطق ما منتقل کرده و شمال و شرق سوریه را در وضعیت وخیم قرار دهد".

کوبانی گفت: "اطلاعاتی درباره انتقال مبتلایان به ویروس کرونا به منطقه رأس‌العین، تل‌ابیض و عفرین را در اختیار داریم. آنها همچنین تلاش می‌کنند مبتلایان را به عین عیسی هم منتقل کنند".

ترکیه با هدف "مبارزه با تروریست‌ها" تاکنون چندین عملیات نظامی از جمله "شاخه زیتون" و "چشمه صلح" را در شمال سوریه اجرایی کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نیروهای سوریه دموکراتیک حمله ترکیه به شمال سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۱۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین، خبرنگار این شبکه در سوریه اعلام کرد که صدای چند انفجار در داخل پایگاه نظامی آمریکا در روستای «الخضراء» در نزدیکی میدان نفتی «العمر» در حومه شرقی «دیرالزور» در شرق سوریه شنیده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کانال تلگرام «رووداو» با انتشار تصویری نوشت: اینها موشک هایی است که امشب از منطقه «زمار» در «نینوا» به سمت یک پایگاه نظامی آمریکایی در سوریه شلیک شد.

منابع خبری از حمله موشکی به پایگاه غیرقانونی ارتش تروریستی و اشغالگر آمریکا موسوم به خراب الجیر در شمال شرق خبر دادند بر اساس این گزارش، صدای دستکم ۳ انفجار پیاپی از این پایگاه شنیده شد. 

 این حملات بعد از توقف ۲ ماهه حملات علیه پایگاه های آمریکایی در شرق سوریه، انجام گرفت. رویترز گزارش داده این حملات از مبدأ موصلِ عراق بوده و تلفات داشته است.

خبرنگار المیادین در حلب گزارش داد: پایگاه آمریکایی‌ها در میدان نفتی العمر با ۴ موشک و پایگاه خراب الجیر با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفتند.

 

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی گسترده حزب الله
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله/ ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه رفتند
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • عملیات زمینی گسترده ترکیه علیه گروه‌های کُرد در عراق؛ زمان حمله مشخص شد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق
  • ترکیه منطقه حایل در شمال عراق ایجاد می کند/ حمله زمینی گسترده به شمال عراق بعد از سفر اردوغان
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله به پایگاه آمریکا در شمال حسکه
  • پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت
  • حمله پهپادی به یک پایگاه آمریکایی در شمال سوریه