Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی از تداوم فعالیت‌های گروه‌های جهادی خراسان رضوی در مقابله با کرونا خبر داد. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ محمد روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: فعالیت گروه‌های جهادی خراسان رضوی در راستای لبیک به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان یک جریان مستمر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: هدف اصلی اردوهای جهادی در استان ارتقاء و توانمندسازی نقاط حاشیه شهر مشهد و روستاهای محروم استان است و بیشتر اردوهای جهادی نیز در این مناطق دنبال می‌شود.

60 کارگاه تولید ماسک بسیج سازندگی استان مرکزی در قالب قرارگاه جهادی فعالیت دارند/ بیش از یک میلیون ماسک بهداشتی تولید و توزیع شدبسیج سازندگی کار شناسایی نیازمندان استان مرکزی برای کمک مومنانه را آغاز کرده است/ اعلام شماره حساب برای کمک های مردمیجذب 835 میلیون تومانی کمک خیران برای پیشگیری از ویروس کرونا توسط بسیج سازندگی البرز

روحانی تصریح کرد: دانشجویان و طلاب استان بیشترین گروه‌هایی هستند که در زمینه اردوهای جهادی فعالیت دارند و در زمینه‌های دانش‌آموزی و سایر اقشار نیز به فراخور نیازها اردوهای جهادی ساماندهی می‌شود.

وی ادامه داد: در قالب اردوهای جهادی در دستور کار بسیج سازندگی خراسان رضوی اقداماتی همچون مرمت خانه‌های عالم، ساخت و مرمت حسینیه و مسجد و اجرای طرح‌های عمرانی در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/281/ی

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اردوهای جهادی بسیج سازندگی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی گروه جهادی دانشگاه پیام نور استان در بهمئی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود
  • فعالیت ۴۲ گروه جهادی تویسرکان در سال جدید
  • خدمات رسانی گروه جهادی دانشگاه پیام نور استان در بهمئی
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه استکبار را به هم ریخت
  • فعالیت بیش از ۴۵۰ جهادگر در مناطق محروم آذربایجان غربی
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی ایران به حج تمتع سال ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • ارائه خدمات علمی به مردم بهمئی توسط دانشجویان پیام نور