Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو از افتتاح ۲۲ هزار و ۲۰۰ هکتار اراضی شبکه‌های اصلی آبیاری و زهکشی با سرمایه‌گذاری حدود یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در استان ایلام در هفته آتی خبر داد. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، رضا اردکانیان امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در راستای پویش هر هفته الف ب ایران، پروژه‌های مهمی را به بهره‌برداری خواهیم رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعا 250 پروژه وجود دارد که از جمله آن می‌توان به شبکه‌های اصلی آبیاری و زهکشی اشاره کرد.

وزیر نیرو افزود: امسال برنامه‌های وسیعی برای بهره برداری از این شبکه‌ها با همکاری وزارت کشاورزی داریم. شبکه‌هایی که نقش مهمی در سبز کردن اراضی کشاورزی و تولید مواد غذایی ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه امنیت غذایی همیشه برای ما اهمیت داشته، به ویژه امسال که سال جهش تولید است، گفت: برنامه‌ریزی‌های ما در این حوزه از استان تهران آغاز شد و هفه دیگر با آغاز ماه رمضان به استان ایلام می‌رویم. آن‌جا 22 هزار و دویست هکتار اراضی شبکه‌های اصلی آبیاری و زهکشی را افتتاح خواهیم کرد.

اردکانیان خاطرنشان کرد: این اراضی سطح وسیعی را زیر کشت می‌برد و علاوه بر آن سد مخزنی این استان نیز افتتاح خواهد شد. برای به انجام رساندن مجموعه طرح‌هایی که برای استان ایلام در نظر گرفته شده حدود هزار و صد میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده است.

انتهای پیام/

R1011158/P/S1,15/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت

یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرمسار، یک واحد تولید باطری در شهرستان گرمسار با حضور عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در قالب دومین دور سفر هیئت دولت به استان سمنان سفر کرده است.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای شبکه آبیاری تا پایان سال در۶۰ هزارهکتار اراضی کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • افتتاح طرح های صنعت برق و مخابرات در میامی
  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • ۶۰ هزار هکتار زمین‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی زیرپوشش شبکه آبیاری است
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • وزیر صمت وارد استان سمنان شد
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی