Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا اردکانیان گفت: امسال برنامه‌های وسیعی برای بهره‌برداری از شبکه‌های اصلی آبیاری و زهکشی با همکاری وزارت کشاورزی داریم.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، رضا اردکانیان وزیر نیرو صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در راستای پویش هرهفته الف، ب، ایران، پروژه‌های مهمی را به بهره‌برداری خواهیم رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جمعا ۲۵۰ پروژه وجود دارد که از جمله آن می‌توان به شبکه‌های اصلی آبیاری و زهکشی اشاره کرد. امسال برنامه‌های وسیعی برای بهره برداری از این شبکه‌ها با همکاری وزارت کشاورزی داریم. شبکه‌هایی که نقش مهمی در سبز کردن اراضی کشاورزی و تولید مواد غذایی ایفا می‌کنند.

وزیر نیرو گفت: امنیت غذایی همیشه برای ما اهمیت داشته، به ویژه امسال که سال جهش تولید است، برنامه‌ریزی‌های ما در این حوزه از استان تهران آغاز شد و هفته دیگر با آغاز ماه رمضان به استان ایلام می‌رویم. 

اردکانیان خاطرنشان کرد: آنجا ۲۲ هزار و دویست هکتار اراضی شبکه‌های اصلی آبیاری و زهکشی را افتتاح خواهیم کرد. این اراضی سطح وسیعی را زیر کشت می‌برد و علاوه بر آن سد مخزنی این استان نیز افتتاح خواهد شد.

وزیر نیرو گفت: برای به انجام رساندن مجموعه طرح‌هایی که برای استان ایلام در نظر گرفته شده حدود هزار و صد میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آبیاری کشاورزی وزیر نیرو مواد غذایی شبکه های اصلی آبیاری و زهکشی بهره برداری وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزودی: بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ارتقا شبکه بیتروان پیرسلمان
  • بررسی و تعیین نواحی اولویت دار برای توسعه فاضلاب شهر ارومیه
  • چهارمحال و بختیاری پیشرو در تجهیز اراضی به سامانه نوین آبیاری
  • شتاب دراجرای طرح‌های آب و‌خاک آذربایجان غربی با اختصاص اعتبار ویژه
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • اختصاص اعتبار ویژه برای اجرای طرح‌های آب و خاک در آذربایجان غربی
  • تجهیز بیش از ۷۰ هزار هکتار از اراضی به سامانه‌های نوین آبیاری
  • بیش از ۲۰۰۰ هکتار از اراضی استان چهارمحال و بختیاری به سامانه‌های نوین آبیاری تجهیز شدند
  • بزودی: بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • ◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری