Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمسیون عمران مجلس گفت: وزارت جهاد کشاورزی باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق عملیات آبرسانی اراضی پایاب سد خداآفرین را تسریع کرده و در موضوع نظام بهره‌برداری نیز به نفع عشایر غیور مغان گام بردارد. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل در حوزه کشاورزی نقش ویژه‌ای دارد که می‌تواند در تحقق شعار جهش تولید محصولات کشاورزی بسیار اساسی و مهم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه عملیات آبرسانی اراضی پایاب سد خداآفرین تسریع شود افزود: وزارت جهاد کشاورزی باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق عملیات آبرسانی اراضی پایاب سد خداآفرین را تسریع کرده و در موضوع نظام بهره‌برداری نیز به نفع عشایر غیور مغان گام بردارد.

بدری تعیین و تکلیف حق و حقوق عشایر حاشیه کشت و صنعت مغان را ضروری دانست و تصریح کرد: باید اهلیت خریدار کشت و صنعت مغان برای همگان مشخص شود و در واگذاری کشت و صنعت مغان احقاق حقوق مردم مبنای اساسی قرار گیرد.

آخرین وضعیت پروژه‌های آبرسانی ‌استان مرکزی؛ پیشرفت خط انتقال آب از سد کمال‌صالح به اراک به 90 درصد رسیدپروژه‌ آبرسانی شهر زیارتعلی به بهره‌برداری رسیدهرمزگان| حفرچاه مجتمع آبرسانی توکهور با پیگیری تسنیم آغاز شد

سخنگوی کمسیون عمران مجلس با اشاره به حمایت از کشاورزان بیان کرد: همچنین حمایت و خدمت به کشاورزان، باغداران، زنبورداران و دامداران باید در راستای حل مسائل و مشکلات این قشر زحمت‌کش در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه آبیاری سد نئور باید به زودی اجرا شود اظهار کرد: مسئولان مربوطه برای تسریع در اجرای پروژه آبیاری سد نئور در 7 هزار هکتار در چندین روستای شهرستان اردبیل و هیر تلاش کنند.

انتهای پیام/ 146/ ت

R41374/P/S6,49/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۳۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با سودجویان در اراضی کشاورزی وباغی شهرستان نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیشابور  گفت: گشت‌های یگان حفاظت و رصد‌های ماهواره‌ای در تعطیلات نوروز با شناسایی تغییر کاربری‌های غیر مجاز و صدور ۷۶ مورد اخطاریه بهترین عملکرد را داشت.

علی مبارکی افزود: در راستای وظایف قانونی و اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی وباغی در خصوص توقف عملیات قانون تبصره یک ماده ۱۰ و قلع وقمع تبصره ۲ ماده ۱۰ و اجرای احکام قطعی قلع وقمع ماده ۳ بیشترین توقف عملیات را  داشته ایم.

وی از فعالان بخش کشاورزی خواست بدون هماهنگی و استعلام از این اداره اقدام به هیچ گونه فعالیتی در اراضی کشاورزی و باغی خود انجام ندهند.


دیگر خبرها

  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بیش از هزار و ۲۰۰ سندمالکیت‌زراعی در اشنویه صادر شد
  • صدور بیش از یکهزار و 200 سند مالکیت زراعی سال گذشته در اشنویه
  • ۶۳ درصد حجم مخازن سد‌های کشور پر شد
  • صدور ۱۲۴۰ سند مالکیت زراعی در سال گذشته
  • ۷۰۰ میلیون مترکعب آب وارد سیستان و بلوچستان شد
  • بیش از 1200 سند مالکیت زراعی در اشنویه صادر شده است
  • شناسایی ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل
  • برخورد قانونی با سودجویان در اراضی کشاورزی وباغی شهرستان نیشابور