Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-25@05:27:12 GMT

«ونوم» در تقویم اکران جهانی جای «بتمن» را گرفت

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۳۶۶۴

«ونوم» در تقویم اکران جهانی جای «بتمن» را گرفت

ایران اکونومیست-فیلم ابر قهرمانی «ونوم» جدیدترین اثر هالیوودی است که به دلیل همه گیری کرونا در تاریخ اکران خود تجدید نظر کرده است.

سونی تصمیم گرفته اکران دنباله فیلم سینمایی «ونوم» را از زمستان امسال به تابستان سال آینده انتقال دهد. این استودیو همچنین اعلام کرد که عنوان رسمی این فیلم «بگذارید قتل عام شود» خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم در ابتدا قرار بود در تاریخ دوم اکتبر امسال راهی سینما‌ها شود، اما اکنون در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ اکران خواهد شد. تاریخی که پیش از این قرار بود ریبوت فیلم سینمایی «بتمن» از کمپانی برادران وارنر ساخته مت ریوز اکران شود.

سونی در حالی جدیدترین تغییرات در تاریخ اکران خود را اعلام کرد که یک روز پیش نیز کمپانی برادران وارنر زمان اکران «بتمن» مت ریوز را از ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ به یکم اکتبر همان سال تغییر داد.

اندی سرکیس کارگردانی این فیلم سینمایی را بر عهده دارد و تام هاردی نیز همانند قسمت گذشته کاراکتر اصلی این اثر را بازی خواهد کرد. کلی مارکل فیلمنامه ونوم ۲ را نوشته است. در سال ۲۰۱۸، ونوم یکی از فیلم‌های موفق باکس آفیس بود و ۸۵۶ میلیون دلار در گیشه جهانی فروخت.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۳۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ اوقات شرعی امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ هجری خورشیدی، ۱۶ شوال ۱۴۴۵ هجری قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی در گیلان به این شرح است:
*************************
تقویم روز و اوقات شرعی
هنگام اذانِ صبــح ســاعت ۳ و ۵۰ دقیقه 
طلوعِ آفتاب ساعت ۵ و ۲۴ دقیقه 
اذانِ ظهـــر ساعت ۱۲ و ۱۰ دقیقه 
اذان مغرب ســـــاعت ۱۹ و ۱۶ دقیقه 
و نیمه شب شرعی امشب هم ساعت ۲۳ و ۲۲ دقیقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تقویم و اوقات شرعی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به افق قم
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • سالروز وفات حضرت عبدالعظیم در تقویم ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • آل پاچینو در مستندترین جن‌گیری تاریخ آمریکا + جزئیات
  • ۷۰ اثر موزه شوش مرمت شد
  • روز جهانی کتاب World Book Day + پوستر و شعار ۲۰۲۴
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • دایی بایدن را آدمخوارها خورده اند؟ | جیمز ماراپه: ما آدمخوار نیستیم