Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه پوستر "جهاد ادامه دارد..." توسط کمیته بسیج هنرمندان قرارگاه پدافند زیستی شهرستان بندر ماهشهر کمیته تولید شد. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

عادل نوروزیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: مجموعه پوستر "جهاد ادامه دارد..." توسط کمیته بسیج هنرمندان قرارگاه پدافند زیستی شهرستان بندر ماهشهر کمیته تولید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مجموعه پوستر که شامل 11 تصویر ترکیبی از تصاویر دوران دفاع مقدس و اقدامات جهادی بسیجیان در مقابله با بیماری کرونا می باشد، سعی بر آن شده تا نشان داده شود که بسیجیان امروز همچنان ادامه دهنده راه بسیجیان ابتدای انقلاب هستند و هر کجا که انقلاب و مردم به آنها نیاز داشته باشند، حاضر می شوند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان خوزستان گفت: جهادگران یک روز در لباس جهاد و شهادت و دفاع از مرزهای جغرافیایی کشور، یک روز در لباس مدافعان حرم و دفاع از مرزهای اعتقادی، یک روز در لباس جهادگران برای با سیل و زلزله و کمک به مردم آسیب دیده و امروز نیز در لباس خدمت به مردم و مقابله با گسترش کرونا در جامعه در کنار سایر گروه‌ها به ویژه کادر بهداشت و درمان کشور حضور دارند.

جلوه‌هایی از ایثار و همدلی گروه‌های جهادی دزفول در مقابله با ویروس کرونا + فیلمجهاد ادامه دارد؛ همت خالصانه گروه‌های جهادی دلفان برای مقابله با کرونا+تصاویرقم|گروه های جهادی زندگی خود را وقف سلامتی و آرامش جامعه کرده اند

وی افزود: این مجموعه تصاویر حاصل زحمات پنج تن از هنرمندان بسیجی کانون بسیج هنرمندان شهرستان بندر ماهشهر آقایان حمیدرضادریس ، علی صالحی زاده عبدالرضا مکاریان ، داریوش رمضانی می باشد که توسط علی قنواتی طراحی شده است.

مسئول بسیج هنرمندان خوزستان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از سرهنگ بابایی فرمانده سپاه شهرستان بندر ماهشهر در خصوص حمایت از اقدامات هنرمندان بسیجی این شهرستان عنوان کرد: با حمایت های صورت گرفته ، کانون بسیج هنرمندان شهرستان بندر ماهشهر تاکنون علاوه بر حضور تعدادی از نیروها در ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی و توزیع بسته های غذایی در قالب رزمایش کمک مومنانه، در حوزه فرهنگی و هنری با موضوع مقابله با کرونا نیز آثار هنری بسیاری را تولید و منتشر کرده است و از این نظر در ردیف کانون های برتر سازمان بسیج هنرمندان خوزستان محسوب می‌شود.

این مجمعه برای مشاهده مخاطبان تسنیم به نمایش گذاشته می‌شود.
 

انتهای پیام/331/ش

R41468/P/S6,57/CT8

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان بندر ماهشهر بسیج هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 

به گزارش خبرنگار مهر، جواد واعظ شامگاه دوشنبه در حاشیه اکران فیلم آسمان غرب به‌عنوان اولین اکران آزمایشی سینما دانش قوچان اظهار کرد: سینما دانش قوچان که متعلق به اداره آموزش‌وپرورش این شهر است از دهه ۶۰ تأسیس شد و به علت برخی مشکلات در دهه ۷۰ تعطیل شد.

سرپرست آموزش‌وپرورش قوچان با اشاره به اینکه این سینما با مشارکت بخش خصوصی در دهه ۹۰ آغاز به کار مجدد کرد اما شیوع ویروس کرونا دوباره این سینما را به تعطیلی کشاند، تصریح کرد: متأسفانه وجود برخی مشکلات پس از کرونا و نبود همتی در جهت بازگشایی مجدد این سینما به سمتی کشاند تا بیش‌ازپیش مستهلک‌شده و منابع مالی و بیت‌المال هدر رود.

وی با تأکید بر اینکه نیاز شهروندان به این مکان تفریحی فرهنگی به‌ویژه قشر نوجوان و جوان اهمیت راه‌اندازی این مجموعه را با قید فوریت دوچندان کرد، افزود: در این راستا برای مدت آزمایشی یک‌ماهه تفاهم‌نامه‌ای با ستاد اکران‌های مردمی عمار بسته شد تا بتوان بر اساس حضور مردم در این بازه زمانی به سمت جذب اعتبار از طریق خیرین و نهادهای مرتبط برویم و سینمایی درخور شأن آماده‌سازی کنیم.

واعظ بابیان اینکه بهسازی و تعمیر سینما برای صندلی، پرده، صوت و … حدود ۴.۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، ادامه داد: امشب اکران آزمایشی فیلم آسمان غرب به‌عنوان اولین اکران برای بسیج دانشجویی برگزار و در روزهای آتی نیز برای دیگر اقشار جامعه اکران خواهد شد.

کد خبر 6085971

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی