Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@16:54:40 GMT

مسیر زندگی شهروندان را هموار می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۳۸۶۰

مسیر زندگی شهروندان را هموار می‌کنیم

شهردار اصفهان گفت: هرکجا نیاز باشد شهرداری آماده ارائه خدمات و همکاری است تا کیفیت خدمات افزایش یابد و مردم آرامش و آسایش بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی ظهر امروز _چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه ۹۹ _ در آیین امضاء «تفاهم‌نامه استفاده مشترک از خدمات نقشه برداران نظام مهندسی جهت اجرای عملیات پیش تفکیک آپارتمان قبل از صدور گواهی پایان کار»، اظهار کرد: اداره ثبت اسناد و املاک تمام مایملک کشور و اموال غیرمنقول که نیاز به تثبیت دارد را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اداره ثبت اسناد و املاک یکی از ادارات بسیار مهم، حساس و سرنوشت ساز به شمار می رود، افزود: مبنای بسیاری از آراء دادگاه‌ها و قضاوت قضات، اعمال و رفتار اداره ثبت اسناد و املاک است و سرنوشت بسیاری از اختلاف‌ها و تعارض‌ها در این اداره رقم می‌خورد، بنابراین فعالیت این اداره بسیار حائز اهمیت است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه یکی از ساختارهای مهم، ایجاد نظم عمومی در جامعه است که به برقراری عدالت کمک می‌کند، تصریح کرد: اداره ثبت اسناد و املاک دارای اموال و املاک متعدد، متعلق به شهروندان شهر است که می تواند از ثبات خوبی برخوردار باشد.

وی ادامه داد: برگزاری این گونه نشست‌ها و تعامل‌ها از اقدامات ضروری است که باید تداوم داشته باشد تا در راستای تعامل بیشتر، این دو دستگاه از امکانات یکدیگر برخوردار باشند.

نوروزی گفت: تفاهم نامه‌ای که امروز امضاء شده مسیر زندگی را برای همه آسان‌تر می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد: تفاهم نامه تنظیم شده با دستورالعمل‌های اجرایی شورای شهر، شهرداری، اداره ثبت اسناد و املاک، همه گره‌های کور و تنگناهای موجود را هموار کند و امور را به گونه‌ای روان سازی کند که متخصصان به اهداف تعیین شده دسترسی پیدا کنند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه شهرداری اصفهان از تعامل با اداره ثبت اسناد و املاک نهایت استفاده و بهره مندی را خواهد کرد، اظهار امیدواری کرد: انعقاد تفاهم‌نامه استفاده مشترک از خدمات نقشه برداران نظام مهندسی جهت اجرای عملیات پیش تفکیک آپارتمان قبل از صدور گواهی پایان کار، آغازی برای ساختن بهتر شهر باشد.

وی تأکید کرد: هرکجا نیاز باشد شهرداری آماده ارائه خدمات و همکاری است تا کیفیت خدمات افزایش یابد و مردم آرامش و آسایش بیشتری داشته باشند.

نوروزی اظهار کرد: اگر همه در کشور تلاش کنند تا مردم از درون احساس رضایت کنند بی شک امنیت به معنای واقعی برقرار خواهد شد.

کد خبر 420141

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان شهردار اصفهان قدرت الله نوروزی تفاهم نامه همکاری شهر کلانشهر شهروند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اداره ثبت اسناد و املاک تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مرتضی پیری اظهار کرد: در تهیه و تدوین بودجه و لایحه عوارض و خدمات شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ مراعات حال شهر و شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با عنایات استاندار آذربایجان غربی منابع مالی و اعتباری خوبی از سهم شهرداری برای توسعه شهر و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان از ارگان‌ها جذب شده است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات شهر ارومیه یکی از اهداف شورای اسلامی شهر ارومیه است.

پیری تصریح کرد: در مجموعه مدیریت شهری اولویت کاری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بوده و در تلاش هستیم برای حل مشکلات مدیریت شهری بویژه معضل ترافیک برنامه‌ریزی و اقدام لازم را انجام دهیم.

 

وی ادامه داد: از امام جمعه و دستگاه قضا خواهشمندیم با عواملی که باعث عقب افتادگی و کاهش سرعت توسعه شهر ارومیه می‌شوند، برخورد کنند؛ چرا که تاوان این تسویه حساب‌های سیاسی را مردم پرداخت می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • صدور اسناد مالکیت جزایر استان بوشهر تسریع می‌شود
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • جزئیات کشف ۹۰ خاور زباله و لاشه حیوان از خانه مرد تنها