Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالروز تولدش بار دیگر قاصد نور شد و افتخار پرتاب موفق اولین ماهواره نظامی جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه قطور اولین‌های این نهاد مقدس ثبت کرد. تاریخ انتشار: 13:38 - 03 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۴۸۵۹

خبرگزاری میزان - امیر دریابان علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی پرتاب ماهواره نور به عنوان نخستین ماهواره نظامی جمهوری اسلامی ایران توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت و نوشت:

«سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالروز تولدش بار دیگر قاصد نور شد و افتخار پرتاب موفق اولین ماهواره نظامی جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه قطور اولین‌های این نهاد مقدس ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دست مریزاد، خداقوت و هزاران بار تبریک بر پاسداران انقلاب اسلامی».

طبق اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه‌نیوز، ماهواره نور به عنوان نخستین ماهواره نظامی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز  - چهارشنبه ۳ اردیبهشت ماه - از ماهواره بر ۲ مرحله‌ای قاصد از کویر مرکزی ایران توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موفقیت پرتاب و در مدار ۴۲۵ کیلومتری زمین قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:
پرتاب موفق نخستین ماهواره نظامی جمهوری اسلامی ایران توسط سپاه + عکس و فیلم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ماهواره نظامی جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرتاب موفق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه در عملیات وعده صادق از تسلیحات دهه ۸۰ استفاده کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین گفت: نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات وعده صادق از تسلیحات نظامی دهه ۸۰ خود استفاده کرد، این نشان داد که ایران ظرفیت های فراوانی را در حوزه ی موشکی و نظامی دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین ‌در نشست خبری که به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور جمعی از اصحاب رسانه در محل سالن جلسات شهید پرویز برگزار شد اظهار کرد: پاسدار در دومعنای عام و خاص خلاصه می‌شود، معنای خاص آن دلالت بر اشخاصی دارد که لباس سبز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بر تن کرده و در پادگان و تیپ و... حاضر می شود.

وی ادامه داد: معنای عام پاسدار بر همه اشخاصی که در راه حفاظت از آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و حفاظت از دین خدا می‌کنند دلالت دارد.

یوسفی یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)تاسیس و بنا نهاده شد توانست متناسب با هر شرایط خود را به روز رسانی کند به طوری که امروز بخشی از ابعاد شگفتی ساز نهاد مقدس سپاه روشن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قبل از دوران دفاع مقدس با وظیفه مشخصی تشکیل شده بود اما بنابر وظیفه ی قانونی خود در جهت حفاظت از دستاورد های انقلاب شکوهمند اسلامی در دوران دفاع مقدس توانست آرایش نظامی به خود گرفته و توفیقات زیادی را کسب کند.

وی در ادامه تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از جنگ تحمیلی وارد عرصه ی جهاد سازندگی شده و در مدت کوتاهی توانست ساختار سازندگی را به خود گیرد.

مسئول نمایندگی کلی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین عنوان کرد: مدت هاست که معادلات سیاسی دنیا به هم ریخته به طوری که امروز دشمنان انقلاب اسلامی جرات انجام کوچک ترین اقدامی علیه ایران را ندارند.

وی در ادامه تصریح کرد: ام الفساد آمریکا در پی دفاع مشروع اخیر غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم غاصب صهیونیستی توصیه کرد که هرگونه پاسخ به جمهوری اسلامی ایران برابر با نابودی کامل است.

یوسفی افزود: نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات وعده صادق از تسلیحات نظامی دهه 80 خود استفاده کرد، این نشان داد که جمهوری اسلامی ایران ظرفیت های فراوانی را در حوزه ی موشکی و نظامی دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در پایان تاکید کرد: عملیات وعده صادق نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی است که منشا آن امداد و نصرت الهی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • سپاه در عملیات وعده صادق از تسلیحات دهه ۸۰ استفاده کرد
  • ماموریت چندگانه برای برقراری امنیت پایدار
  • «وعده صادق» حیرت جهانیان را برانگیخت/سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب
  • کارنامه سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف درخشان است
  • سپاه‌پاسداران به افتخار و عزت جهان اسلام تبدیل شده است
  • کارنامه درخشان سپاه، نمایشگر تجربه یک ملت
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است