Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@20:58:12 GMT

اسلامیان: تاج در آینده ای نزدیک برمی گردد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۴۵۱۷

اسلامیان: تاج در آینده ای نزدیک برمی گردد

به گزارش همشهری آنلاین ، محمود اسلامیان، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران درباره اصلاح اساسنامه فدراسیون اظهار داشت: اساسنامه توسط کمیته ای کارهایش در حال انجام است. بعد از اینکه این کارها انجام شد، باید در هیات رییسه تصویب شود و بعد از آن هم مراحل دیگر طی شود.

وی درباره اینکه گفته می شد اساسنامه قبلی به تصویب هیات وزیران و فیفا نرسیده، عنوان کرد: اول اساسنامه باید در هیات رییسه، بعد در مجمع و سپس در دولت تصویب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبلا ناهماهنگی هایی رخ داده بود که امیدواریم دیگر این ناهماهنگی ها به وجود نیاید تا این اتفاق انجام شود.

تصمیمات جدید وزارت ورزش برای فعالیت های ورزشی

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه اسنادی از قرارداد ویلموتس منتشر شده، گفت: من نمی دانم چه اسنادی منتشر شده. فدراسیون یک نهاد شفاف هست و حداقل 4 دستگاه نظارتی اینجا حضور دارند. متاسفانه این بحث ها رسانه ای است و حالا هم چون مسابقات فوتبال در حال برگزاری نیست، باید بالاخره مطلبی گفته شود.

اسلامیان در پاسخ به این سوال که از مهدی تاج خبر دارد یا خیر، گفت: آقای تاج فکر کنم می آیند. به هر حال ایشان مشکل قلبی و بیماری هایی داشتند که فکر می کنم مشکلاتشان حل شده است. در آینده نزدیکی آقای تاج به ایران می آیند.

وی درباره مسائل مطرح شده پیرامون پاداش کی روش در جام ملت های آسیا افزود: بعد از 15 سال رتبه سومی آسیا را کسب کردیم. حالا مسابقات جام ملت ها دیدار رده بندی ندارد، اما ما که جزو چهار تیم بودیم. این یک واقعیت است. کی روش شکایتی کرده. آقایانی که اینقدر علیه کی روش زدند و روی این مسائل مالی زوم کردند، بدانند کی روش به کلمبیا رفت و حداقل دوبرابر قراردادی که با ما داشت، آنجا قرارداد بست.

عضو هیات رییسه فدراسیون در پایان در پاسخ به این سوال که گفته می شود نبی و بهاروند اختلاف دارند، گفت: من خبری از این مسائل ندارم. البته اختلافی هم ندارند.

اساسنامه فدراسیون فوتبال نیازی به تصویب هیئت دولت ندارد کد خبر 504031 برچسب‌ها فوتبال - تیم ملی لیگ برتر فوتبال ایران فدراسیون فوتبال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی لیگ برتر فوتبال ایران فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال هیات رییسه کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۴۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد

به گزارش گروه آنوزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامرضا بصیرنیا دبیر شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی در این زمینه اظهار داشت: با توجه به فقدان ساختار فرابخشی برای برنامه‌ریزی، هماهنگی و تقسیم کار دستگاهی فعالیت ها و امور مربوط به دوره نوجوانی؛ شورای عالی انقلاب فرهنگی در آبان ماه سال گذشته مصوب کرد که امور مربوط به دوره نوجوانی به وظایف شورای عالی جوانان الحاق و اضافه و در این راستا اساسنامه شورای عالی جوانان تکمیل شود.

وی افزود: لذا اساسنامه اصلاحی شورای عالی نوجوانان و جوانان در جلسه 472 شورای معین طرح و بررسی شد و در بخش اهداف، وظایف و ترکیب این شورا؛ برنامه ریزی، هماهنگی و تقسیم کار دستگاهی فعالیت برای دوره نوجوانی نیز لحاظ شد. همچنین با توجه به ضرورت چابک سازی ساختار و به منظور تسهیل در فرایند تصمیم گیری و پیشبرد امور مهم در دوره نوجوانی و جوانی؛ ترکیب شورای عالی نوجوانان و جوانان با رویکرد کارآمدسازی و اثربخشی به سمت تعدیل و تغییر سوق داده شد و مقرر شد در ترکیب آن با توجه به ضرورت حاکمیت یک نگاه جامع و تخصصی نسبت به امور و مسائل مهم نوجوانان و جوانان؛ از حضور و مشارکت متخصصان حوزه های مختلف و دستگاهها ذی ربط حسب مورد نیز استفاده شود.

دبیر شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در جلسه 473 این شورا؛ به استقبال چشمگیر از آیین مذهبی اعتکاف و افزایش تعداد معتکفین به ویزه نوجوانان و جوانان نسبت به سنوات قبل اشاره شد و در ادامه اساسنامه ستاد مرکزی اعتکاف طرح و بررسی شد و به زودی به صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه خواهد شد که امید است با تشکیل این ستاد؛ شرایط و بستر مناسب برای رشد و گسترش فرهنگ و آئین متعالی اعتکاف در سطح ملی و بین‌المللی فراهم آید.

بصیرنیا در خاتمه؛ ضمن ارائه گزارشی از سفر کاری اخیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و هیأت همراه به دو استان زنجان و قزوین؛ به تشریح رویکرد دبیرخانه شورای عالی عالی انقلاب فرهنگی در راستای اجرای مفاد سند تحول شورای عالی به منظور تقویت ارتباط فعال و دوسویه شورای عالی و جامعه نخبگانی و جبهه های مردمی و بهره گیری هر چه بیشتر از توانمندی های آنها پرداخت و چنین اقداماتی را موجب  بازشناسی شورای عالی انقلاب فرهنگی و تبیین بیشتر جایگاه و نقش ویژه و مؤثر آن در حوزه سیاست گذاری کلان در سطوح ملی و سیاست گذاری ناظر به حل مسائل و ایفای نقش قرارگاهی این شورا دانست. در جلسه مذکور همچنین از عوامل تهیه مجموعه تلویزیونی رستگاری نیز به عنوان یک حرکت ابتکاری و ارزشمند تقدیر به عمل آمد و اعضای حاضر ساخت چنین مجموعه هایی را موجب اعتلای فرهنگی و  تقویت معنویت گرایی در جامعه دانستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است