Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست خراسان شمالی گفت: کوه باباموسی در بجنورد دیگر ظرفیت انباشت زباله های شهری را ندارد.

حسین هراتی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر اینکه در حال حاضر شرایط دفن زباله در این محل حاد و بحرانی است، اظهارکرد: در این محل دیگری جایی برای دفن زباله نیست و هم اکنون زباله های منتقل شده به کوه باباموسی بر روی یکدیگر تلمبار شده و دستگاه لودر آن ها را بر روی یکدیگر پخش می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از سوی دیگر با وضعیت کنونی شیوع کرونا، تعدادی از زباله گردها نیز در این منطقه مشغول به جمع آوری زباله ها هستند.

وی با اشاره به اینکه قرار بود تا در حوالی یکی از روستاهای شهرستان بجنورد دفن گاه زباله ایجاد و زباله های شهری بجنورد به آن منطقه منتقل شود، ادامه داد: چند سال است که ایجاد این پروژه مطرح است و قرار بر این بود تا یک ایستگاه میانی اطراف خروجی شهر بجنورد به سمت باباامان ایجاد تا زباله ها آنجا منتقل و سپس با کامیون ها به سوی دفن گاه اصلی زباله جابجا شود اما هنوز اجرای این پروژه به پایان نرسیده است.

هراتی خاطرنشان کرد: تمامی شهرهای این استان دارای دفن گاه زباله هستند اما تعداد خیلی کمی از این دفن گاه مجوز دفن زباله را داشته و یا اینکه زباله در آنجا به صورت اصولی دفن می شود.

وی تصریح کرد: در برخی از شهرها زباله ها بر روی یکدیگر تلمبار و سپس بعد از گذشت یک ماه بر روی آن خاک ریخته می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: متاسفانه گاهی اوقات در برخی از مکان ها نیز شاهد آتش زدن زباله ها هستیم که با مکاتبات انجام شده، اعلام می شود که زباله گردها برای اینکه حشرات را از خود دور کنند، زباله ها را آتش می زنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محل دفن زباله خراسان شمالي زباله ها دفن گاه بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۴۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد

ابوالفضل محبان ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار جام جم، از حادثه واژگونی خودروی پراید در کیلومتر 45 محور  شیروان به بجنورد - بعد از شهر حصار گرمخان در ساعت 22:35  شب گذشته خبر داد و افزود : بلافاصله 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات سیساب هلال احمر شهرستان شیروان به محل حادثه اعزام شدند . محبان در ادامه گفت : متاسفانه بر اثر این حادثه 1 نفر راننده پراید در دم جان باخته که پیکر وی توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان بوسیله ست نجات هیدرولیک رهاسازی و تحویل عوامل قضایی گردید./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل در بجنورد
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد